پیوستن آکوافینا به گروه بازیگران Jumanji 3

5 January 2019 - 15:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، آکوافینا (Awkwafina), قرار است در دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، محصول کمپانی سونی که به زودی پخش می‌شود، به دواین جانسون (Dwayne Johnson) و کوین هارت (Kevin Hart) بپیوندد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

گرچه از جزئیات اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما ظاهرا نقش آکوافینا در فیلم، کلیدی و مهم است. به دنبال علاقه پر‌شورش برای هنرپیشگی در کنار هنرپیشه‌های دوست‌داشتنی و محبوب در فیلم Crazy Rich Asians- که در داخل کشور درآمدی معادل ۱۷۴ میلیون دلار داشت- و فیلم Ocean 8 (اقیانوس۸)، این‌بار شاهد ایفای نقشش در این فیلم هستیم.

دواین جانسون رسما تاریخ پخش Jumanji3 (جومانجی ۳) را در صفحه اینستاگرامش، ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ اعلام کرده است. در این فیلم، شاهد حضور دوباره گروه بازیگران اصلی فیلم یعنی جانسون، کوین هارت، کارن گیلان (Karen Gillan)، جک بلک (Jack Black)، و هم‌چنین کارگردان و هنرپیشه: جیک کاسدان (Jake Kasdan) هستیم. از ۱۳ دسامبر به مدت حداقل یک هفته این فیلم روی پرده سینما خواهد بود، پیش از آن‌که فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود آی. ایکس) اکران شود.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle به درآمدی بیش از ۹۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت، و به پرفروش‌ترین فیلم داخلی سونی تبدیل شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.