پوسترهای رنگی دامبو، بازیگران فیلم را نشان می‌دهند

5 January 2019 - 19:30

دیزنی پوسترهای شخصیت‌های انیمیشن Dumbo را منتشر کرده که نگاهی بر این لایواکشن و بازیگران انسان و ستاره‌ی آن که یک فیل است، دارد.‌ اینطور که بنظر می‌رسد، سال ۲۰۱۹، سال خطرناکی برای دیزنی است. دیزنی علاوه بر راه‌اندازی سرویس پخش دیزنی پلاس و نهایی کردن خرید کمپانی فاکس قرن ۲۰، سعی دارد سه لایواکشن بازسازی شده را اکران کند. این فیلم‌ها عبارتند از علاءالدین، شیرشاه و دامبو. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دامبو براساس کارتون دوست‌داشتنی دامبو محصول سال ۱۹۴۱ است که تیم برتون (Tim Burton) آن را کارگردانی کرده و این همکاری مجدد این کارگردان با دنی دوویتو (Danny DeVito)، مایکل کیتون (Michael Keaton) و اوا گرین (Eva Green) است. کالین فارل (Colin Farrell) بازیگر جدید این فیلم است.

اکنون استودیو دیزنی پوسترهای جدید فیلم دامبو را منتشر کرده است. بطور طبیعی، پوستر فیلی که می‌تواند پرواز کند، به همراه پوستر فارل در نقش هالت فاریر، شومن اسب سابق و بیوه‌ای که در طول جنگ جهانی دوم در جنگ باخت، و دوویتو در نقش مکس مدیسی، رییس سابق سیرک که هالت را برای مراقبت از بچه فیل با گوش‌های بزرگ استخدام کرد، منتشر شده است. کیتون در نقش وی.آ. واندیور، صاحب شهربازی دریم‌لند، در این فیلم ظاهر می‌شود.

با اینکه رینگ‌مستر تبهکار این فیلم است، واندویر است که بعنوان ضد قهرمان فیلم برتون شناخته شده است. این شخصیت بعد از اینکه دامبو برای اولین بار پرواز می‌کند، وارد داستان  می‌شود و ستاره‌ی جذاب سیرک مدیسی است که باعث می‌شود واندویر این فیل را برای دریم‌لند بدست آورد. کیتون دوست دارد بیشتر نقش تبهکار را بازی کند. بین نقش‌های او در RoboCop و Spider-Man: Homecoming و بازگشت متفاوت او در The Founder، این نقش بسیار منفی است. کیتون به EW گفت که از بازی نقش تبهکاران لذت می‌برد: بازی نقش ضد قهرمان جالب است و در دامبو هم جالب بود.

لباس‌های رنگی و شیک فیلم را کولین اتوود (Colleen Atwood) طراحی کرده است. ظاهر دامبو در کل جالب است و شامل زیبایی انیمیشنی دو بعدی و فانتزی پروژ‌ه‌های اخیر برتون است. داستان دامبو درباره پذیرش، مهربانی و حمایت است.


منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.