تریلر Arctic منتشر شد: مدس میکلسن برای نجات دست و پا می‌زند

5 January 2019 - 21:30

استودیو Bleecker Street اولین تریلر فیلم تریلر جدید Arctic را منتشر کرده که بازیگر فیلم Hannibal، مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) در آن بازی کرده است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

در خلاصه رسمی داستان فیلم آمده است:

تنها نجات یافته‌ی حادثه هوایی در زمین یخ زده‌ای، زندگی می‌کند تا کمک از راه برسد. اما وقتی زمان طولانی از انتظارش برای نجات می‌گذرد و تلاشش بی‌نتیجه می‌ماند، با تصمیم انتخاب میان مرگ و زندگی مواجه می‌شود: ماندن در امنیت نسبی چادرش و امید دوختن به پیدا شدن یا عازم سفر سختی شدن که ممکن است تنها امید او و غریبه‌ای باشد که به شدت مجروح شده است.

فیلم Arctic اولین فیلم جو پنا (Joe Penna) است و پنا و رایان موریسون (Ryan Morrison) فیلم‌نامه را باهم نوشته‌اند و در فستیوال فیلم کن در سال ۲۰۱۸ برگزیده شد و تاکنون نمرات مثبتی دریافت کرده و امتیاز ۹۲ درصدی از منتقدین و راتن تومیتوز بدست آورده است.

پنا درباره این فیلم گفته:

این می‌تونه داستان‌گویی رو سخت کنه. من سعی کردم کمی داستان رو مرموز کنم که مخاطب کمی سردرگم بشه. ما فیلم را با صحنه‌ای شروع کردیم که مردی در حال کندن چاله‌ای در برف است.

پنا و موریسون درباره فیلم جستجو فراوانی کردند و با خلبانان و متخصصین هوایی زیادی صحبت کردند. کوهی از اطلاعات برای ساخت این فیلم مورد نیاز بود که از نظر علمی همه چیز دقیق و درست باشد. این کارگردان گفته:

تحقیق زیادی انجام دادیم. منابع کامل و جامعی پیدا کردیم. خیلی‌ها بهمون کمک کردند. من حتی با آن‌هایی که از شرایط بد نجات یافته بودند حرف زدم تا ببینم توی ذهنشون چی می‌گذره. آیا قبل از اینکه این اتفاق بیفته، فکرش رو می‌کردند بتونند نجات پیدا کنند؟ همه‌ی اینا باعث شد شخصیتی شکل بگیره و اون خودمحور بشه.

فیلم Arctic اول فوریه (۱۲ بهمن) راهی سینماها می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.