پایان سریال Vikings پس از فصل ششم، سریال اسپین‌آف ساخته خواهد شد

5 January 2019 - 23:30

شبکه هیستوری (History) اعلام کرد پخش سریال درام تاریخی Vikings «وایکینگ‌ها» پس از فصل ششم به پایان خواهد رسید، اما مایکل هرست (Michael Hirst) سازنده‌ی این سریال در حال کار روی یک سریال اسپین آف برای Vikings است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال درام، که اولین تجربه‌ی شبکه هیستوری در بخش سریال‌های نمایشی بود، به شدت مورد استقبال مخاطبان و منتقدین قرار گرفت. فصل پنجم این سریال در حال حاضر از شبکه هیستوری پخش می‌شود، و قسمت پایانی این فصل ۳۰ ژانویه پخش خواهد شد. تولید فصل ششم و پایانی ۲۰ قسمته‌ی این سریال به تازگی به پایان رسیده و قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

فصل پنجم با ادعای رهبری آیوار بر ارتش کافران آغاز شد، در حالی که لاگرتا در حال حکومت بر کتگت بود. قتل سیگورد توسط برادرش آیوار باعث ایجاد نبردهای بی‌رحمانه‌ای برای فرزندان رگنار می‌شود که پس از گرفتن انتقام پدرشان، می‌خواهند برای نقشه‌های جدید برنامه ریزی کنند. بیورن سرنوشتش را در دریای مدیترانه دنبال می‌کند و فلوکی که عزادار مرگ همسرش هلگا است، به دریا رفته و خودش را به دست خدایان می‌سپارد. همچنین در این فصل جاناتان ریس میرز (Jonathan Rhys Meyers) در نقش بیشاپ هیموند به سریال اضافه شد، جنگجویی شجاع که از عقیده و پادشاهش دفاع می‌کند.

سریال Vikings توسط مایکل هرست ساخته شده که تنها نویسنده‌ی آن هم هست. این سریال داستان‌هایی شگفت‌انگیز و حماسی از مهاجمان و کاشفان عصر تاریک را روایت می‌کند.

هرست، مورگان اوسالیوان (Morgan O’Sullivan)، شیلا هاکین (Sheila Hockin)، جان وبر (John Weber)، شری مارش (Sherry Marsh)، آلن گاسمر (Alan Gasmer) و جیمز فلین (James Flynn) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند.

سریال Vikings محصول مشترک ایرلند و کاناداست و توسط کمپانی‌های World 2000 و Take 5 Productions تولید می‌شود. بخش تلویزیونی استودیوی MGM انتشار این سریال را برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.