پیشنهاد هولو برای ساخت سریال Simultaneous توسط اریک هیسرر

6 January 2019 - 10:59

سرویس استریم هولو (Hulu) برای پروژه بعدی‌اش کاملا تغییر رویه داده است. به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، سرویس استریم هولو با فیلم‌نامه‌نویس معروف، اریک هیسرر (Eric Heisserer) (فیلم‌نامه‌نویس Bird Box: جعبه پرنده)، قراردادی ( باشرط جریمه شش رقمی) را بسته است تا بر اساس داستان کوتاه خودش: Simultaneous (هم‌زمان) سریالی را بسازد. قرار است تهیه‌کنندگی این سریال را خود هیسرر به همراه همکارش، لورنس گری (Lawrence Grey)، که تهیه‌کننده فیلم Lights Out (چراغ‌های خاموش) نیز بود، انجام دهند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به این گزارش، ظاهرا سریال یک داستان هیجان‌انگیز کار‌آگاهی تفکربرانگیز را دنبال می‌کند که به زندگی‌های شاد و نشاط‌آور دوران گذشته نیز می‌پردازد. کلبی دی (Colby Day) فیلم‌نامه سریال را می‌نویسد در حالی که کیت اسمیت (Kate Smith) و جوردن هلمن (Jordan Helman) هم از طرف هولو ناظر بر پروژه خواهند بود.

با توجه به گزارش این سرویس استریم، شانس بزرگی برای هیسرر، فیلم‌نامه‌نویس Bird Box بود که این فیلم بسیار موفقش با هنرپیشگی ساندرا بولوک (Sandra Bullock) که از شبکه نتفلیکس پخش شد، توانست در عرض یک هفته توجه تقریبا ۴۵ میلیون بیننده را به خود جلب کند. فیلم‌نامه Arrival (ورود) و هم‌چنین Bloodshot (بلادشات) با بازی وین دیزل (Vin Diesel) که بر اساس سری کتاب‌های کمیک است را نیز هیسرر نوشته است.

دیلان کلارک (Dylan Clark)، کریس مورگان (Chris Morgan)، و کلیتون تونسند (Clayton Townsend) از تهیه‌کنندگان فیلم Bird Box بودند. جکی ویور (Jacki Weaver)، روزا سالازار (Rosa Salazar)، دنیل مکدونالد (Danielle Macdonald)، لیل رل هووری (Lil Rel Howery)، تام هولاندر (Tom Hollander)، کولسون بیکر (Colson Baker)، و بی‌دی وانگ (BD Wong) در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.