زک اسنایدر با انتشار یک تصویر «روز بتمن» را جشن گرفت + پوستر The LEGO Batman Movie

18 September 2016 - 10:00

همان طور که بسیاری از طرفداران شوالیه تاریکی خبر دازند، روز گذشته، «روز بتمن» بود و تصاویر و متن‌های زیبا و بسیاری دز سراسر فضای مجازی به این مناسبت منتشر شد. حال، با سینما گیمفا همراه باشید تا ببینیم زک اسنایدر (Zack Snyder) این روز را چگونه جشن گرفت و همین طور پوستر زیبایی از فیلم مورد انتظار The LEGO Batman Movie به همین مناسبت را مشاهده کنیم.

در طول چند ماه گذشته، آقای زک اسنایدر کارگردان، تصاویر بسیار زیبایی را از پشت صحنه فیلم مورد انتظار Justice League به اشتراک گذاشته است. اسنایدر تنها چند روز پس از به اشتراک گذاشتن یک تصویر از بن افلک (Ben Affleck) در بت‌سوییت جدید خود، تصویری هنری و زیبا را از جی‌کی سیمونز (J.K. Simmons) در نقش کمیسر جمیز گوردون را منتشر کرده است و با این تصویر زیبا به نوعی روز بتمن را گرامی داشته است. فیلم به شدت مورد انتظار Justice League در تاریخ ۱۷ ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. در زیر این تصویر را مشاهده می‌کنید:

cslbjcjw8aa4tm5

اما علاوه بر این، شرکت برادران وارنر (Warner Bros) نیز یک پوستر زیبا به همین مناسبت منتشر کرده است که شوالیه تاریکی کوچک ویل آرنت (Will Arnett) را نشان می‌دهد و جمله مشهور «همیشه خودت باش، یا این که می‌توانی بتمن باشی» برروی آن نوشته شده است. The LEGO Batman Movie در تاریخ ۱۰ فوریه سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود و در آن علاوه بر ویل آرنت، هنرمندان دیگری مانند روساریو داوسون (در نقش Batgirl)، رالف فینس (در نقش آلفرد) و ماریا کاری (در نقش شهردار گاتهام) ایفای نقش خواهند کرد. در زیر می‌توانید پوستر این فیلم به مناسبت روز بتمن را مشاهده کنید و تا یادمان نرفته، روز بتمن را تبریک می‌گوییم.

LEGO Batman Movie (2017) poster

LEGO Batman Movie (2017) poster

منبع: Comicbookmovie

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.