تریلر The Brawler منتشر شد: خود را برای دیدن مبارزه محمد علی و چاک وپنر آماده کنید

6 January 2019 - 14:30

زک مک‌گوان (Zach McGowan) نقش چاک وپنر (Chuck Wepner)، بوکسوری که به راکی بالبوا کمک کرد، را بازی کرده و حالا پوستر و تریلر فیلم The Brawler (مشت‌زن) منتشر شده است. راکی با بازی سیلورستون استالونه (Sylvester Stallone) یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های هالیوود است و طی ۴۳ سال گذشته در ۸ فیلم ظاهر شده که از این میان می‌توان به فیلم Creed II اشاره کرد. وپنر، مشت‌زنی است که پایه و اساس The Italian Stallion در جایگاه اول است. مبارز سنگین‌وزن پیشین در زندگی حرفه‌ای خود افتخارات بسیاری کسب کرد و در سال ۱۹۷۵ در ۱۵ راند کامل با محمد علی مبارزه کرد. مبارزه آن‌ها ادامه یافت و الگوی راکی و آپولو کرید شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف تکذیب اولیه استالونه که فیلم‌نامه راکی بعد از مبارزه وپنر و علی نوشته نشده، سرانجام وی با وپنر وارد ماجرای حقوقی شد و این امر را پذیرفت. وپنر در فیلم Chuck، درام زندگی‌نامه با بازی لیو اسکریبر (Liev Schreiber) در نقش مشت‌زن سنگین وزن، در سال ۲۰۱۶ روی پرده آمد.

حالا این داستان در The Brawler بازبینی شده و مک‌گوان که برای بازی در سریال‌های Black Sails و Agents of S.H.I.E.L.D شناخته شده، در این فیلم هنرنمایی کرده است.

مک‌گوان به بازیگرانی همچون تارین مانینگ (Taryn Manning) و امی اسمارت (Amy Smart) که نقش همسران دوم و سوم وپنر را بازی می‌کنند، جو پانتولیانو (Joe Pantoliano) در نقش مربی وپنر و مدیر برنامه‌هایش، ال براورمن (Al Braverman) و جرود پیگ (Jerrod Paige) در نقش محمد علی پیوسته است. خلاصه داستان در قسمت زیر آمده است.

براساس اتفاقات واقعی Rocky: بوکسور محلی، چاک وپنر، در بایون، نیوجرسی، در مشروب غرق بود وقتی به او تلفنی شد. چاک باید با قهرمان سنگین‌وزن جهان، محمد علی، مبارزه می‌کرد. چاک سخت تمرین کرد و خود را محدود کرد تا با بهترین مبارز تاریخ مسابقه دهد. مبارزه قهرمانانه او با علی تنها شروع یک اتفاق بزرگ بود که چاک را از نیوجرسی به هالیوود برد.

کن کاشنر (Ken Kushner) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از رابرت دیبلا (Robert Dibella) کارگردانی کرده است. فیلم کاشنر قطعا داستانی برای گفتن دارد و با بازی مک‌گوان به همه چیز نگاه می‌کند.

فیلم The Brawler روز جمعه ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) اکران می‌گردد.


منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.