دنیل ردکلیف علاقه‌ای به بازی در نقش هری پاتر ندارد

18 September 2016 - 16:00

همه‌ی ما دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) را با بازی نقش هری پاتر (Harry Potter) به خاطر داریم. بازیکر انگلیسی که برای اولین بار در ده سالگی در مقابل دوربین قرار گرفت. دنیل ردکلیف که با بازی در نقش هری پاتر به شهرت جهانی دست پیدا کرد، ولی دیگر علاقه‌مند به بازی در این نقش نیست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود اینکه احتمال ساخت شدن Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و کودک نفرین‌شده» زیاد است؛ اما دنیل ردکلیف می‌گوید که علاقه‌ای به بازگشت به این نقش ندارد. ردکلیف در حالی که می‌داند بازی در نقشی که موفق‌تر از هری پاتر باشد برای او تقریباً غیرممکن است؛ اما همچنان دیدگاه مثبتی به این موضوع ندارد. بازیگر فیلم Now You See Me 2 «اکنون مرا می‌بینی ۲» بیان کرد که هیچ‌گونه مشکلی با این که نتواند موفقیت خود را در نقش هری پاتر تکرار کند ندارد.

فشار زیادی بخاطر این نقش موفقیت‌آمیز به من وارد می‌شد که دیگر وجود ندارد؛ چون من این نقش را پشت سر گذاشته‌ام و به آن فکر نمی‌کنم. من نمی‌توانم بار دیگر در نقشی که مثل هری پاتر از لحاظ تجاری موفق باشد بازی کنم؛ پس از این دیدگاه من در مورد موفقیت تغییر کرد.

دنیل ردکلیف در حال حاضر عملکرد خوب و حضور موفق بر روی پرده‌ی سینما دارد، ولی می‌گوید که پشت سر گذاشتن نقش هری پاتر و تغییر کردن از یک بازیگر کودک به یک بازیگر بالغ در ابتدا کار سختی بود و هیچ طرح و برنامه‌ای برای آن وجود ندارد.

وقتی شما بسیار جوان باشید و در زمانی که در حال شناختن و پیدا کردن شخصیت خود هستید و شهرت به بخشی از وجود شما تبدیل شود؛ اوضاع بعد از اینکه این شهرت و توجه شما را ترک کند بسیار بد خواهد شد و حس خوبی نخواهید داشت. دنیل ردکلیف از معدود کودکانی به حساب می‌آید که توانست خود را از این وضعیت نجات دهد  و به یک بازیگر بالغ خوب تبدیل شود.

gallery-1467800472-screen-shot-2016-07-06-at-11

تصویر بالا دنیل ردکلیف در نقش یک مامور اف بی آی (FBI) نشان می‌دهد که به صورت مخفی وارد یک گروه فاشیست و نژادپرست می‌شود. نقشی بسیار سخت که متفاوت از چیزی است که در نقش هری پاتر با آن مواجه بود. اگر مایل به خواندن پرونده‌ی بررسی سینماگیمفا از هری پاتر و فرزند نفرین شده هستید با ما همراه باشید.

منبع: digitalspy

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.