تیزر جدید سریال Hanna: با یک قاتل جوان آشنا شوید

8 January 2019 - 13:00

آمازون پرایم ویدئو، دومین تیزر سریال جدیدش به نام Hanna (حنا) که اقتباسی از فیلم مهیج اکشن موفقی به همین نام در سال ۲۰۱۱ است، را منتشر کرده است. این ویدئو، مهارت‌های رزمی قاتل جوانی را نشان می‌دهد که به خوبی از پس مهاجمی که به او حمله‌ور شده برآمده و او را نقش زمین می‌کند. شما می‌توانید این ویدئو را در انتهای خبر تماشا کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دیوید فار (David Farr)، یکی از نویسندگان فیلم اصلی، فیلم‌نامه این سریال اقتباسی را نیز نوشته است. این سریال، داستان سفر دختر جوانی با مهارت‌های استثنایی است که از تعقیب و گریزهای بی‌رحمانه یک مأمور CIA می‌گریزد و در تلاش است تا حقیقت هویت خود را نیز بیابد.

میریل انوس (Mireille Enos) نقش ماریسا را بازی می‌کند که یک مأمور کارآمد و بی‌رحم است که در CIA به درجالات بالایی نایل شده است. اما زیر ظاهر خونسردش، رازی عمیق نهفته است که مدام او را آزار می‌دهد. بازگشت آن قاتل جوان و پدرش، اریک، او را با خطر مواجهه با گذشته‌ای روبه‌رو می‌کند که دائما برای سرکوبش تلاش کرده است.

جوئل کینامن (Joel Kinnaman) نیز نقش اریک را ایفا می‌کند؛ یک مزدور و سرباز انعطاف‌ناپذیر و سنگ‌دل، با حس ششم قوی؛ که در طول ۱۵ سال گذشته دخترش را در جنگلی دورافتاده در شمال لهستان بزرگ کرده است. جدای از دنیایی که یک بار برای همیشه شناخته است، با تنها هدفش برای حفظ امنیت دخترش، هر روش ممکن برای زنده ماندن را به او یاد داده است. اما دختر نوجوانش پناهگاه کوچک و محدودی که پدر برایش ساخته را در جست‌و‌جوی آزادی ترک می‌کند.

اسم کرید مایلز ( Esme Creed Miles) اولین تجربه نقش اصلی به عنوان کاراکتر افتخاری را در این سریال دارد. او نقش دختری به نام حنا را بازی می‌کند که تمام عمرش را در جنگلی در شمال لهستان زندگی کرده است تا این‌که به کانون یک توطئه برملاشده تبدیل می‌شود. حنا احساس می‌کند که باید چهارچوب‌های زندگی در جنگل را ترک کند تا بتواند زندگی واقعی را تجربه کند اما به محض پا گذاشتن در جهان پیرامونش، توسط مارسیا و تمام کسانی که به نوعی به اصل‌و‌نسب پنهانی حنا و توانایی‌های استثناییش مربوط‌اند، آزرده می‌شود.

انوس و کینامن که قبلا هم در سریال The Killing (کشتن) از شبکه AMC با هم به ایفای نقش پرداخته بودند، این‌بار نیز در این سریال اقتباسی جدید استودیوی آمازون دوباره با هم بازی می‌کنند.

مری آدل‌استین (Mary Adelstein) و بکی کلمتنس (Becky Clements)، و هم‌چنین NBC Universal International Studios’ Scott Names و JoAnn Alfano از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود. سارا آدینا اسمیت (Sarah Adina Smith) کارگردان این سریال است که در مارس ۲۰۱۸ در مجارستان، اسلوواکی، اسپانیا، و انگلستان فیلم‌برداری آن انجام شد. و قرار است امسال در ماه مارس (اسفند)، از شبکه آمازون پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.