پوسترهای جدید Glass شخصیت‌های فیلم را نشان می‌دهند

8 January 2019 - 14:00

استودیو یونیورسال پیکچرز سه پوستر جدید از فیلم Glass ساخته‌ی ام. نایت شایامالان (M. Night Shyamalan) منتشر کرده است که سه شخصیت اصلی فیلم را نشان می‌دهند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این پوسترها را در انتهای خبر مشاهده کنید.

این پوسترها بروس ویلیس (Bruce Willis) در نقش دیوید دان، شخصیت اصلی فیلم Unbreakable محصول سال ۲۰۰۰، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش Mr. Glass و جیمز مک‌کاوی (James McCavoy) بازیگر شخصیت چند شخصیتی The Horde که در فیلم Split محصول سال ۲۰۱۶ ایفای نقش کرده بود، را نشان می‌دهند.

در کنار این سه شخصیت اصلی فیلم، سارا پولسون (Sarah Paulson) در نقش روان‌شناسی که متخصص درمان افرادی است که فکر می‌کنند ابر قهرمان هستند و این سه را در بیمارستان روانی مداوا می‌کند، هنرنمایی می‌کند. آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش ویسی کوک، اسپنسر تریت کلارک (Spencer Treat Clark) و چارلاین وودارد (Charlayne Woodard) در نقش‌های پسر دان و مادر پرایس دیگر بازیگران فیلم هستند.

بهترین سری این بلاک‌باسترها را شایامالان و جیسون بلوم از بلوم‌هاوس پروداکشنز می‌سازند که نویسنده و کارگردان دو فیلم قبلی بوده‌اند. آن‌ها مجددا با آشوین راجان (Ashwin Rajan) و مارک بینستاک (Marc Bienstock) و استیون اسکنیدر (Steven Schneider) همکاری می‌کنند.

فیلم Glass هجدهم ژانویه (۲۸ دی) توسط یونیورسال پیکچرز در آمریکا شمالی و توسط بوینا ویستا بطور بین‌المللی توزیع می‌شود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.