کلیپ جدید فصل دوم سریال The Punisher با حضور جیگساو منتشر شد

8 January 2019 - 17:30

شبکه نتفلیکس (Netflix) کلیپ جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher «مجازات‌گر» منتشر کرد. در این کلیپ، جیگساو در یک جلسه روان‌درمانی با حضور شخصیت کریستا دومانت با بازی فلوریانا لیما (Floriana Lima) حضور دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل اول The Punisher، فرانک کسل (با بازی جان برنثال (Jon Bernthal)) بدون ترس از پیگرد قانونی به زندگی خودش ادامه میداد. حالا مشخص نیست چه چیزی باعث شده او دوباره شخصیت پانیشر را برای خودش انتخاب کند، اما احتمالا بیلی روسو (با بازی بن بارنز‌ (Ben Barnes)) برخواهد گشت و در این فصل نقش جیگساو را بازی خواهد کرد. دینا مدنی با بازی امبر رز روا (Amber Rose Revah) و کرتیس هویل با بازی جیسون آر مور (Jason R. Moore) تنها بازیگران فصل اول هستند که به صورت رسمی اعلام شده در این فصل حضور دارند.

فرانک کسل شاید بتواند فرار کند، اما نمی‌تواند خودش را از آن چیزی که هست مخفی کند. در فصل دوم، فرانک کسل دوباره در شرایطی آشنا قرار می‌گیرد. حالا که بیلی روسو رفیق قدیمی فرانک در حال بهبودی از آسیب مغزی‌ای است که فرانک باعث آن شده بود، طولی نخواهد کشید که بیلی قطعات پازل را کنار هم گذاشته و متوجه قضایا شود.

انت اوتول (Annette O’Toole) و کوربین برنسن (Corbin Bernsen) در نقشهای الیزا و اندرسون شولتز به سریال اضافه میشوند. جورجیا ویگهام (Giorgia Whigham) در نقش امی بندیکس، فلوریدا لیما (Floriana Lima) در نقش کریستا دومونت و جاش استوارت (Josh Stewart) در نقش جان پیلگریم نیز دیگر بازیگران فصل دوم هستند.

فصل دوم سریال The Punisher در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۹۷) پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.