پیوستن دیو باتیستا به ریبوت فیلم Dune ساخته‌ی دنی ویلنوو

8 January 2019 - 15:00

دیو باتیستا (Dave Bautista) در بازسازی موردانتظار Dune «تل‌ماسه» به تیموتی شالامی (Timothee Chalamet) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) پیوست. باتیستا در این فیلم نقش ربان هیولا، برادرزاده‌ی سادیست بارون که بر آراکیس نظارت می‌کند را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از آثار قبلی باتیستا می‌توان به Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت»، Hotel Artemis «هتل آرتمیس» و Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» اشاره کرد. آثار آینده‌ی او شامل Stuber «استوبر»، My Spy «جاسوس من» و Escape Plan 3 «نقشه فرار ۳» می‌شوند.

فرگوسن قرار است نقش بانو جسیکا مادر پل آتریدس با بازی شالامی را بازی کند. بانو جسیکا و پل اعضای خانواده‌ای اشرافی هستند که مجبور می‌شوند به صحراهای سیاره‌ی آراکیس فرار کنند. پل به رهبر جدید قبایل چادرنشین صحرا تبدیل می‌شود. بانو جسیکا این قبایل را متقاعد می‌کند که پل ناجی آن‌هاست. سپس ماموریت پل به نابود کردن امپراطوری‌ای که خانواده‌اش را از هم پاشید تبدیل می‌شود.

Dune قبلا در سال ۱۹۸۵ توسط دیوید لینچ (David Lynch) مورد اقتباس قرار گرفت، و همچنین مینی‌سریالی از آن در سال ۲۰۰۰ از شبکه SYFY پخش شد. دنی ویلنوو کارگردان فیلم‌های Arrival «ورود» و Blade Runner 2049 ساخت بازسازی Dune را برعهده دارد. اریک راث (Eric Roth) و جان اسپایتس (Jon Spaihts) نویسندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند، و فیلم توسط کمپانی لجندری پیکچرز تولید می‌شود. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم اعلام نشده است.

اگر این فیلم Dune در باکس‌آفیس موفق‌تر از فیلم لینچ ظاهر شود، رمان‌های زیادی برای ساخت دنباله از روی آن‌ها وجود دارد. فرانک هربرت (Frank Herbert) قبل از مرگش در سال ۱۹۸۶، پنج رمان Dune دیگر هم نوشت. پسر هربرت، برایان هربرت (Brian Herbert) و کوین جی اندرسون (Kevin J. Anderson) نیز پس از آن چند رمان Dune دیگر نوشتند. برایان هربرت و کوین جی اندرسون تهیه‌کنندگی اجرایی بازسازی Dune را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.