فیلم علمی-تخیلی Stardream، بجورن رانج: کارگردان The Wife را به ساختن کاری دیگر واداشت

9 January 2019 - 11:00

کارگردان سوئدی، بجورن رانج (Bjorn Runge)، پروژه بعدی‌اش را اعلام کرده است. به گزارش سایت خبری ورایتی، این فیلم‌ساز که آخرین اثرش، The Wife (همسر)، در هفتاد و ششمین مراسم سالانه جوایز گلدن گلوب در دو شب گذشته، جایزه غافلگیرانه‌ای را برای گلن کلوز (Glenn Close) به عنوان بهترین بازیگر نقش اصلی زن این درام به ارمغان آورد، قرار است فیلمی علمی-تخیلی در مورد وقایع پس از آخر‌الزمان به نام Stardream (استاردریم) را بسازد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که توسط فلیکس هاریسون (Felix Harrison) نوشته شده است، سفر صدها هزار نفر انسان را بازگو می‌کند که برای فرار از کره زمین سوار فضاپیمایی می‌شوند تا به سیاره دور‌دستی سفر کنند. وقتی که فضاپیما دچار خرابی می‌شود، تیم فرماندهی، یک AI (هوش مصنوعی) به نام استیفن می‌سازند. اما استیفن با سازنده‌اش، آندریا، اتصال عمیقی برقرار می‌کند. و آینده نژاد بشر به خطر می‌افتد.

رانج گفته است:

جزئی از فیلم Stardream بودن، قطعا مزیت ویژه‌ای به شمار می‌رود. این فیلم با پرداختن به سوالات کلیدی در مورد بشریت، درامی قوی به شمار می‌رود که با آن احتمالات جادویی‌اش، همه را درگیر سطح جدیدی از فیلم‌سازی می‌کند. در این فیلم، مخاطبان به تجربه‌ای حیرت‌انگیز در مورد عشق و فقدان دعوت می‌شوند.

رانج، تیم عوامل فیلم قبلی‌اش The Wife، را در این فیلم نیز همراه خود دارد؛ از جمله مدیر تصویربرداری: یوآی‌اف برانتاس (UIF Brantas) و ادیتور: لنا رانج (Lena Runge). کمپانی سیلور ریل (Silver Reel) یعنی کلادیا بلوم‌هابر (Claudia Bluemhuber) و هم‌چنین یکی از تهیه‌کنندگان The Wife یعنی جورجیا بیلیف (Jeorgia Bayliff)، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

در حال حاضر، پروژه فیلم در مرحله انتخاب بازیگران نقش‌های اصلی، و برنامه‌‌ریزی‌هایی برای شروع فیلم‌برداری در انگلستان در تابستان امسال است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.