کارگردان انیمیشن شگفت‌انگیزان فیلم لایواکشن موزیکال می سازد

9 January 2019 - 15:00

بِرَد بِرد (Brad Bird) مشغول کار روی فیلم لایواکشن موزیکالی است که انیمیشن ۲۰ دقیقه‌ای است که بعد از Incredibles 2 خواهد ساخت. طرفداران پیکسار ۱۴ سال منتظر دنباله‌ی شگفت‌انگیزان بودند و درحالیکه ناامید شده بودند این انیمیشن سال گذشته اکران شد. سری دوم شگفت‌انگیزان پرفروش‌ترین فیلم انیمیشنی آمریکا شد و افتخار دیگری برای بِرد بود که سه سال قبل لایواکشن ماجراجویی Tomorrowland او فروش خوبی داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبیعی است که با موفقیت سری دوم این انیمیشن سراغ سری سوم شگفت‌انگیزان گرفته شود. این کارگردان حرفی از برنامه‌های آتی‌اش نزد و حالا گویا مشغول کار جدیدی است.

سایت خبری ورایتی با بِرد مصاحبه‌ای داشته و این فیلمساز اعلام کرده که مشغول کار روی لایواکشن اورجینال موزیکالی است. این کارگردان اطلاعات زیادی درباره این پروژه فاش نکرد جز اینکه این چیزی است که خیلی وقت است می‌خواسته انجام دهد و ۲۰ دقیقه است. وی تایید کرد که مایکل گیاچینو (Michael Giacchino) موسیقی فیلم را می‌سازد.

بازگشت بِرد برای ساخت فیلم دیگری بعد از شگفت‌انگیزان جالب است. فیلم‌های موزیکال توجه کارگردانان را به خود جلب کرده و بسیار محبوب هستند. بنظر می‌رسد او سعی دارد فیلم موزیکالی بسازد که “به شدت از آن می‌ترسد اما قرار است بترکاند.”

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.