پیوستن تیم میلر و دیوید فینچر به یکدیگر برای ساخت فیلم‌های کوتاه انیمشن برای شبکه نتفلیکس

9 January 2019 - 18:55

نتفلیکس اعلام کرده است که کارگردان Gone Girl (دختر گم‌شده) یعنی دیوید فینچر (David Fincher) و کارگردان Deadpool (ددپول) یعنی تیم میلر (Tim Miller)، برای ساخت یک سریال گلچین انیمیشنی به نام Love, Death & Robots (عشق، مرگ و روبات‌ها)، برای سرویس استریم این شبکه, قرار است با یکدیگر همکاری کنند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال که شامل ۱۸ فیلم کوتاه انیمیشن خواهد بود، با داستان‌هایی در ژانرهای مختلف؛ از داستان علمی گرفته تا ژانر کمدی، فانتزی، و وحشتناک؛ و با کاراکترهای تخیلی مثل محصولات لبنی با فهم، سربازهای گرگ‌آدم، و روبات‌هایی که وحشی شده‌اند؛ برای گروه سنی بزرگ‌سال ساخته می‌شود.

میلر که قبلا در سال ۲۰۰۴، برای Gropher Broke (شکست موش صحرایی)، نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن شد، با این سریال دوباره به علایق و دل‌بستگی‌های انیمیشنی‌اش بازمی‌گردد؛ و گرچه کاملا تایید نکرده است اما گمان می‌رود که به احتمال زیاد از کمپانی انیمیشن خودش یعنی بلور استادیو (Blur Studio) استفاده کند، هرچند که تیم این سریال شامل فیلم‌سازانی از سراسر دنیا نیز خواهد بود، و سبک‌های انیمیشنی متفاوتی مثل سبک قدیمی ۲D و سبک فوتو‌رئالیستی CGI ارائه خواهند شد.

میلر گفت:

سریال Love, Death & Robots پروژه رویایی من است که با همکاری فینچر، جنیفر میلر (Jennifer Miller) و جاش دانن (Josh Donen) تولید خواهد شد. این سریال، عشق من به انیمیشن و قصه‌های شگفت‌انگیز را با هم درمی‌آمیزد. دهه‌های متمادی است که فیلم‌های ژانر نیمه‌شب، کامیک‌ها، کتاب‌ها و مجلات حاوی داستان‌های فانتزی الهام‌بخش من بوده‌اند اما آنها در حد فرهنگ‌های جانبی و فرعی که خود من هم قسمتی از آن بودم تنزل کرده‌اند. من بسیار هیجان‌زده هستم که بالاخره چشم‌انداز خلاقانه انیمیشن بزرگ‌سال آن‌قدر تغییر کرده است تا به قسمتی از یک تبادل فرهنگی وسیع‌تر تبدیل شود.

میلر قبلا با فینچر به عنوان طراح سکانس اسامی آغازین در فیلم آمریکایی سال ۲۰۱۱، که اقتباسی از یک رمان تحسین‌شده سوئدی (۲۰۰۵) به نام The Girl with the Dragon Tatto (دختری با خال‌کوبی اژدها) بود، کار کرده بود. پس از فیلم House of Cards (خانه پوشالی) که فصل ششم و نهایی‌اش در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شد، و هم‌چنین فیلم Mindhunter (شکارچی ذهن) که بنا بر گزارشات، فیلم‌برداری فصل دومش؛ زودتر از زمان موعد؛ به اتمام رسیده است؛ در واقع سریال Love, Death & Robots سومین همکاری فینچر با نتفلیکس خواهد بود.

فینچر قرار است ساخت دنباله فیلم موفق آخرالزمانی World War Z (جنگ جهانی زد) (۲۰۱۳) را در ماه ژوئن آغاز کند، در حالی‌که میلر که تولید ریبوت جدید Terminator (ترمیناتور) را در ماه نوامبر به اتمام رسانده، در حال حاضر قرار است فیلمی را به اقتباس از یک رمان موفق دیر شناخته شده به نام Neuromancer (نئو‌رومانسر) برای شبکه فاکس کارگردانی کند.

سریال Love, Death & Robots زمانی پخش می‌شود که نتفلیکس در ژانر انیمشن، در تکاپوی بسیار است؛ در حالی‌که قبلا هم انیمیشن‌های تحسین‌شده موفقی مثل BoJack Horseman (بوجک هورسمن) و Big Mouth (دهان بزرگ) را در کارنامه خود داشته است، و در حال حاضر هم انیمیشن‌های جدیدی با اقتباس از کارمن ساندیگو (Carmen Sandiego)- که در ۱۸ ژانویه منتشر می‌شود- و با اقتباس از فیلم‌هایی مثل Fast & Furious (سریع و خشن)، Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام)، Altered Carbon (کربن تغییریافته)، و Ghost in the Shell (شبح در پوسته) را نیز در برنامه خود دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.