دنباله ونوم را کلی مارسل می‌نویسد

9 January 2019 - 19:33

طبق گزارش پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، سونی به فکر ساخت دنباله فیلم Venom است. گزارشات حاکی از این است که کلی مارسل (Kelly Marcel) که یکی از نویسندگان فیلم اورجینال بود، فیلم‌نامه این دنباله را قلم می‌زند. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ونوم توانست به فروش جهانی ۸۵۵ میلیون دلار دست یابد درحالیکه نمرات فیلم منفی بودند و واکنش متوسطی از سوی مخاطبین دریافت کرد. تام هاردی نقش اصلی فیلم بود و گویا در دنباله نیز به همراه میشل ویلیامز (Michelle Williams) حضور خواهد داشت. هنوز مشخص نیست کارگردان این سری روبن فلیچر (Ruben Fleischer) باشد.

ونوم اولین بار در مجله شماره ۲۵۲ The Amazing Spider-Man در سال ۱۹۸۴ دیده شد که چند سال قبل از این بود که این موجود پیتر پارکر را رها کند و ادی بروک را برای میزبانی انتخاب کند. از آن زمان به بعد، این شخصیت به شکل‌های مختلفی دیده شد و چندین میزبان داشت. در دنیای بی‌نهایت مارول، لباس این موجود ریشه‌ی دنیایی داشته و توسط والدین دانشمند پارکر و بروک برای درمان سرطان ساخته شده است. اخیرا ونوم موجودی است که بیت میزبان‌هایی همچون مک گارگن و رقیب قدیمی پیتر پارکر، فلش تامپسون، دست به دست شده است.

در حال حاضر سونی برای دیگر اسپایدی‌ها: Jackpot, Black Cat, Kraven the Hunter و Silver Sable فیلم مستقل خواهد ساخت. فیلم Morbius the Living Vampire، جراد لتو (Jared Leto) را برای بازی در نقش اصلی در اختیار دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.