پروژه باربی با مارگو رابی کلید خورد

9 January 2019 - 20:00

بنظر می‌رسد فیلمِ مشهورترین عروسک آمریکا وارد مرحله تولید می‌شود. به گزارش پایگاه خبری ورایتی، شرکت ساخت اسباب‌بازی Mattel عروسک باربی را روی پرده نقره‌ای می‌آورد. مارگو رابی (Margot Robbie) نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد که نامش باربارا رابرتز خواهد بود و یکی از سازندگان فیلم نیز است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رابی در بیانیه‌ای اعلام داشته:

بازی کردن با باربی، اعتماد به نفس، حس کنجکاوی و ارتباط را در دوران بچگی برای شناخت خود به همراه داشت. این برند طی ۶۰ سال باعث شده بچه‌ها از آن الهام گرفته و خود را شاهزاده و رئیس جمهور ببینند. خیلی خوشحالم این نقش را بازی می‌کنم و فیلمی را می‌سازم که معتقدم تاثیر مثبتی روی بچه‌ها و مخاطبین سراسر دنیا داشته است. شرکای کاری بهتر از برادران وارنر و Mattel سراغ ندارم.

این فیلم اولین پروژ‌ه‌ی کمپانی جدید Mattel Films است که رابی برنر (Robbie Brenner) مدیر آن است. باربی چند سال گذشته در کمپانی سونی  با امی اسکامر (Amy Schumer) و سپس آن هاتاوی (Anne Hathaway) در دست ساخت بود. ژانویه سال گذشته اعلام شد که این فیلم تا ۸ مه ۲۰۲۰ اکران نخواهد شد، تاریخی که با اکران فیلم‌هایی همچون Dreamland, The Lego Movie 2: The Second Part, Once Upon a Time in Hollywood, Birds of Prey و Ruin است.

فیلم‌نامه باربی را هیلاری وینستون (Hilary Winston) و امی اسکامر و خواهرش کیم کارامل (Kim Caramele) نوشته‌اند. دیابلو کدی (Diablo Cody) نیز در سال ۲۰۱۵ روی فیلم‌نامه کار کرده است. فیلم‌نامه وینستون زندگی در دنیای باربی‌ها را نشان می‌دهد که رنگ واقعیت گرفته و باربی متوجه تفاوت خود در این دنیا می‌شود. این فیلم بصورت تمرکز روی زیبایی، فمینیسم و هویت در فانتزی کمدی توصیف شده است. باربی را والتر اف. پارکس (Walter F. Parkes)، لوری مک‌دونالد (Laurie MacDonald) و امی پاسکال (Amy Pascal) می‌سازند.

این فیلم چشم به اکران در سال ۲۰۲۰ دوخته و در این مدت رابی سر فیلم‌برداری Birds of Prey برای ایفای مجدد نقشش، هارلی کوین، خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.