اکران فیلم Us ساخته‌ی جوردن پیل کارگردان فیلم Get Out به تعویق افتاد

9 January 2019 - 23:30

اکران فیلم هیجانی ترسناک موردانتظار Us «ما» ساخته‌ی جوردن پیل یک هفته به تعویق افتاد. این فیلم محصول یونیورسال پیکچرز قرار است اولین بار در جشنواره فیلم South by Southwest نمایش داده شود. تاریخ اکران این فیلم به ۲۲ مارس ۲۰۱۹ موکول شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Us در فضای خط ساحلی کالیفرنیای شمالی، داستان آدلاین ویلسون با بازی لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، زنی را روایت می‌کند که به همراه همسرش گیب با بازی وینستون دوک (Winston Duke) و دو فرزندشان با بازی شهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph) و ایوان الکس (Evan Alex) برای تعطیلات تابستانی به ویلای دوران بچگی آدلاین می‌روند. آدلاین که از آسیبی دردناک در گذشته رنج می‌برد، خیلی زود مطمئن می‌شود که قرار است اتفاق بدی برای خانواده‌اش بیفتد.

آدلاین و خانواده‌اش پس از گذراندن یک روز در کنار ساحل به همراه خانواده‌ی تایلر (با بازی الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، تام هایدکر (Tim Heidecker)، کالی شلدون (Cali Sheldon)، نوئل شلدون (Noelle Sheldon)) به ویلای خود برمی‌گردند و متوجه می‌شوند چهار نفر در مقابل ویلا ایستاده‌اند. Us یک خانواده‌ی آمریکایی عادی را با رقیبی عجیب و وحشتناک روبرو می‌کند: همزادهای خودشان.

نویسندگی و کارگردانی فیلم Us برعهده‌ی جوردن پیل بوده، که همچنین تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد. دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم شان مک‌کیتریک (Sean McKittrick)، جیسون بلوم (Jason Blum)، ایان کوپر (Ian Cooper) و دنیل لوپی (Daniel Lupi) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.