پیوستن کارن گیلان به فیلم اکشن Gunpowder Milkshake

10 January 2019 - 00:00

کارن گیلان (Karen Gillan) به فیلم اکشن Gunpowder Milkshake با موضوع قاتلان حرفه‌ای پیوست. این فیلم داستان نسل‌های مختلفی را نمایش می‌دهد، و نیمی از بازیگران اصلی آن زنان هستند، که مهم‌ترین آن‌ها گیلان است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگرداین این فیلم برعهده‌ی آرون کشیلز (Aharon Keshales) و ناووت پاپوشادو (Navot Papushado) خواهد بود. این دو همچنین نویسندگی فیلم را به همراه اهود لاوسکی (Ehud Lavski) برعهده داشته‌اند. اندرو رونا (Andrew Rona) و الکس هینمن (Alex Heineman) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

هنوز جزییاتی از خط داستانی فیلم منتشر نشده، اما از فیلم‌های Kill Bill «بیل را بکش» کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و Baby Driver «بیبی راننده» ادگار رایت (Edgar Wright) به عنوان منابع الهام این فیلم یاد شده، که آن را به ترکیبی از اکشن صاحب سبک و خشونت تبدیل می‌کند.

گیلان طی این چند سال در فیلم‌های مهمی حضور داشته است. او پس از معرفی به عنوان نبیولا در فیلم The Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴، به شخصیتی کلیدی در دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است. او از بشکن تانوس در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان:‌ جنگ بی‌نهایت» جان سالم به در برد، و در فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان:‌ پایان بازی» نیز حضور خواهد داشت.

او همچنین سال گذشته اولین کارگردانی خود را با فیلم The Party’s Just Beginning «مهمانی تازه شروع شده» تجربه کرد و قرار است در اقتباس The Call of the Wild از آثار جک لندن (Jack London) بازی کند. گیلان همچنین در Jumanji 2 دوباره در نقش خودش ظاهر خواهد شد.

پس از پایان فیلمبرداری Jumanji 2، تولید فیلم Gunpowder Milkshake در برلین آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.