تاریخ پخش فصل ششم سریال Strike Back مشخص شد

10 January 2019 - 09:00

شبکه‌ی سینماکس (Cinemax) رسما تاریخ پخش فصل ششم سریال Strike Back را اعلام کرد. پخش فصل ششم ۱۰ قسمتی این سریال با بازی وارن براون (Warren Brown)، دنیل مک‌فرسون (Daniel MacPherson) و آلین سومارتا (Alin Sumarta) از ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن ۹۷) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی یک بمبگذار روسی در دریای چین سقوط می‌کند، سربازان عملیات ویژه‌ی مخفی گروه ۲۰ – توماس مک‌آلیستر (با بازی براون)، ساموئل وایت (با بازی مک‌فرسون) و گریسی نوین (با بازی سومارتا) – به ماموریتی برای بررسی این اتفاق فرستاده می‌شوند. آن‌ها در آنجا با کاترینا زارکووا (با بازی یاسمین آلن (Yasemin Allen))، یک مامور روسی یاغی روبرو می‌شوند که انگیزه‌های مبهمی دارد.

گروه ۲۰ تحت دستورات فرمانده‌ی جدیدشان سرهنگ الکساندر کولترین (با بازی جیمی بامبر (Jamie Bamber)) محتویات سرقتی جت روسی را تا جنوب شرقی آسیا دنبال می‌کنند. آن‌ها برای از بین بردن مافیای ترایاد در کوالالامپور با پلیس مالزی همکاری می‌کنند، فساد بزرگی توسط تاجر ثروتمند هندی را آشکار می‌کنند، و به جنگل‌های مثلث طلایی در میانمار می‌روند، جایی که با مزدوران و اربابان منطقه‌ای روبرو می‌شوند، و توطئه‌ای را آشکار می‌کنند که ممکن است دنیا را به نابودی بکشاند.

تمام بازیگران اصلی فصل پنجم در فصل ششم هم حضور دارند. بازیگران جدیدی از جمله جیمی بامبر و یاسمین آلن هم در این فصل به آن‌ها اضافه شده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.