فیلم‌های Star Wars همزمان با اکران از دیزنی پلاس پخش نمی‌شوند

10 January 2019 - 09:30

در حالی که قرار است حداقل دو سریال از دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» در سرویس استریم دیزنی یعنی دیزنی پلاس (+Disney) پخش شوند، اما دیزنی قصد ندارد فیلم‌های جدید Star Wars را همزمان با اکران در دیزنی پلاس پخش کند. باب ایگر (Bob Iger) مدیر اجرایی دیزنی درباره‌ی استراتژی این فرنچایز در آینده و سرنوشت دیزنی پلاس توضیحاتی داد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ایگر در این باره گفته است:

ما هیچ فیلم از دنیای Star Wars را مخصوص این پلتفرم نخواهیم ساخت. وقتی مردم برای تماشای فیلم به سینما می‌روند و فیلم شما افتتاحیه‌ای ۲۰۰ میلیونی دارد، این باعث می‌شود کیفیت کار هم بالا برود، و ما دوست داریم این اتفاق بیفتد. در نهایت، وقتی اکران فیلم‌ها به پایان رسید، در دیزنی پلاس هم نمایش داده خواهند شد.

علاوه بر دو سریال اریجینال The Mandalorian ساخته‌ی جان فاورو (Jon Favreau) و سریال پیش‌درآمد Rogue One با بازی دیه‌گو لونا (Diego Luna) در نقش کاسیان اندور، دیزنی پلاس فیلم‌های Star Wars را هم پخش خواهد کرد… اما وقتی که اکران آن‌ها در سینما به پایان رسیده باشد. ایگر گفت با توجه به بودجه‌ی زیادی که صرف ساخت فیلم‌های Star Wars می‌شود، منطقی نیست که آن‌ها همزمان با اکران در سرویس استریم این استودیو هم پخش شوند. ایگر در ادامه گفته است:

تقریبا همه‌ی فیلم‌های استودیو بودجه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دارند، و ما نمی‌خواهیم فیلم‌هایی بسازیم که فقط در سطح این سرویس استریم باشند. ما قصد داریم روی سریال‌های تلویزیونی دیزنی پلاس سرمایه‌گذاری کنیم، و در بخش سینمایی هم فیلم‌هایی بسازیم که کیفیت بالایی داشته باشند.

سرویس دیزنی پلاس کار خودش را از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.