ساخت نسخه ژاپنی سریال ۲۴

10 January 2019 - 10:02

به گزارش کوتاکو (Kotako)، شبکه تلویزیونی آساهی (Asahi) در حال بازسازی سریال ۲۴، محصول کمپانی ۲۰th Century Fox، است و قرار است در سال ۲۰۲۰ آن را منتشر کند. ظاهرا این شبکه با کمپانی فاکس برای مدت زمان تقریبا دو سال با هم به توافق رسیده‌اند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

نسخه ژاپنی سریال ۲۴، در واقع بازسازی فصل اول سریال اورجینال خواهد بود اما قرار است این اقتباس به گونه‌ای صورت بگیرد تا به منظور منعکس کردن فرهنگ کشور ژاپن، متناسب با فضای زمانی و مکانی جدید باشد. طرح داستان این سریال بازسازی شده، حول موضوع ترور اولین نخست‌وزیر زن ژاپن می‌چرخد.

هر فصل سریال اورجینال ۲۴، شامل ۲۴ قسمت بود که هر قسمت، یک ساعت از زندگی جک باور (Jack Bauer) (گاها هم بیش از یک ساعت) را به تصویر می‌کشید. این سریال به عنوان بهترین سریال درام در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه امی شد. پس از پایان فصل هشتم، سریال توانست مأموریت غیرممکن را شکست دهد و به بلندترین درام تلویزیونی آمریکایی در طول تاریخ، با محوریت جاسوسی/ ضد تروریستی، تبدیل شود.

سریال‌های اسپین‌آف ۲۴Legacy (میراث۲۴)، با هنرپیشگی کوری هاوکینز (Corey Hawkins)، میراندا اوتو (Miranda Otto)، و آنا دیوپ (Anna Diop) توسط کمپانی فاکس در سال ۲۰۱۷ کنسل شد. شبکه فاکس در آگوست سال گذشته اعلام‌کرد که دو اسپین‌آف خواهد ساخت؛ یکی از آن‌ها پیش‌در‌آمدی بر داستان اصلی شخصیت جک باور با بازی کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) خواهد بود، و دومی هم یک تریلر حقوقی است که در مدت زمان ۲۴ ساعتی که به اعدام یک زندانی مانده است، طراحی خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.