ساخت زندگی‌نگاره شرلی چیشولم در استادیوی آمازون با هنرمندی ویولا دیویس

10 January 2019 - 12:26

به گزارش هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، هنرپیشه برنده جایزه اسکار: ویولا دیویس (Viola Davis) (فیلم‌های دیگرش: Widows (بیوه‌ها)، Suicide Squad (جوخه انتحار))، به تازگی برای بازی در نقش شرلی چیشولم (Shirley Chisholm) در یک فیلم زندگی‌نگاره، برای استادیوی آمازون، قرارداد بسته است. این کار، بخشی از اولین قرارداد دیویس و همسرش، جولیس تنون (Julius Tennon)، با کمپانی تولید خودشان یعنی JuVee است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

چیشولم اولین زن سیاه‌پوستی‌ست که توانست به عنوان نماینده کنگره انتخاب شود، و جمله معروفش در این رابطه این است که: «اگر جایی برای نشستن پشت میز، به شما نمی‌دهند، خودتان یک صندلی تاشو بیاورید.» او در سال ۱۹۶۹ به عنوان نماینده منطقه دوازده نیویورک، انتخاب شد و تا سال ۱۹۸۳ هم مشغول این سمت بود. او هم‌چنین یک رهبر بزرگ حقوق مدنی بود، و اولین زن از یک حزب سیاسی مهم بود که در سال ۱۹۷۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد. وی در سال ۲۰۰۵ در گذشت.

دیویس طی مصاحبه‌اش با هالیوود ریپورتر، و با اعتقاد به این‌که خودش و چیشولم را «در راستای هم‌کوشی یکسانی میبیند»، گفت:

از آن‌جایی که بسیاری از مردم چیشولم را نمی‌شناسند، امیدوارم بتوانم با این کار، آن‌ها را از شخصیت وی مطلع کنم.

دیویس علاوه بر ایفای نقش در این فیلم، به همراه همسرش تنون و هم‌چنین کمپانی استفانی الین (Stephanie Allain): هوم‌گرون پیکچرز (Homegrown Pictures)، تهیه‌کنندگی این زندگی نگاره را بر عهده دارد. مگی بتس (Maggie Betts) فیلم را کارگردانی خواهد کرد، و فیلم‌نامه آن را نیز آدام کونتی (Adam Countee) می‌نویسد.

با این‌حال، این فیلم یکی از پروژه‌های بی‌شماری‌ست که هم‌اکنون در استادیوی آمازون در حال ساخت است. پروژه‌های دیگر این استادیو عبارت‌اند از: فیلم‌هایی به اقتباس از Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها)، Good Omens (نشانه‌های خوب) نوشته‌ی نیل گیمن (Neil Gaiman) و تری پرچت (Terry Pratchett)، و هم‌چنین هشت تریلر بزرگ -در مقیاس فیلم سینمایی- به اقتباس از کارهای پیشکسوت ژانر وحشت، جیسون بلوم (Jason Blum).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.