پیوستن اَن هتوی و تیم رابینز به مارک رافالو در فیلم درام درباره‌ی کمپانی DuPont

10 January 2019 - 16:30

پس از انتخاب مارک رافالو (Mark Ruffalo) برای بازی در نقش اصلی فیلم درامی براساس مقاله‌ی مجله‌ی نیویورک تایمز به نام «وکیلی که به بدترین کابوس DuPont تبدیل شد»، حالا اَن هتوی (Anne Hathaway) و تیم رابینز (Tim Robbins) نیز به این پروژه پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم بدون نام، داستان رابرت بیلوت، وکیل مدافع سرشناس را روایت می‌کند که سخت‌ترین پرونده‌ی دوران وکالت خودش را قبول می‌کند: شکایتی محیط زیستی علیه شرکت شیمیایی DuPont، که به آلودگی طولانی مدت محیط زیست متهم شده‌اند.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط متیو کارناهان (Matthew Carnahan) و ماریو کوریا (Mario Correa) نوشته شده و تاد هینز (Todd Haynes) کارگردانی آن را برعهده دارد. رافالو، پاملا کافلر (Pamela Koffler)، کریستین واشون (Christine Vachon) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. جف اسکول (Jeff Skoll) و جاناتان کینگ (Jonathan King) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.

علاوه بر هتوی و رابینز، بازیگران درجه یک دیگری هم در این فیلم حضور دارند که شامل بیل کمپ (Bill Camp)، ویکتور گاربر (Victor Garber)، میر وینینگهام (Mare Winningham)، ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper) و بیل پولمن (Bill Pullman) می‌شوند.

هتوی به تازگی در فیلم مهیج Ocean’s 8 «هشت یار اوشن» حضور داشت و به زودی در فیلم Serenity «آرامش» در کنار متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) دیده خواهد شد که ۲۵ ژانویه اکران می‌شود. او همچنین در فیلم The Hustle «شلوغی» بازسازی زنانه‌ی Dirty Rotten Scoundrels «لاتهای کثیف فاسد» در کنار ربل ویلسون (Rebel Wilson) بازی کرده که ۱۰ مه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

رابینز بیشتر برای بازی در فیلم The Shawshank Redemption «رستگاری در شاوشنک» شناخته می‌شود، و به تازگی در سریال کمدی The Brink و سریال درام Here and Now حضور داشته است.

تولید این فیلم درام بدون نام از هفته آینده آغاز خواهد شد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.