پیوستن لورن سای به فصل سوم سریال مارولی Legion

11 January 2019 - 09:00

لورن سای (Lauren Tsai) مدل ۲۰ ساله به گروه بازیگران فصل سوم سریال درام ابرقهرمانی Legion (لژیون) محصول شبکه FX پیوست. او قرار است نقش سوییچ، یک جهش یافته‌ی جوان را بازی کند که قابلیت مخفی‌اش به بخشی کلیدی از نقشه‌ی دیوید هالر تبدیل می‌شود. این سریال اولین تجربه بازیگری سای است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Legion براساس کامیک‌های مارول نوشته‌ی کریس کلیرمونت (Chris Claremont) و بیل سینکیویچ (Bill Sienkiewicz)، داستان دیوید هالر با بازی دن استیونز (Dan Stevens) را دنبال می‌کند که فکر می‌کند به بیماری اسکیزوفرنی دچار شده، اما متوجه می‌شود احتمالا یکی از قدرتمندترین جهش‌یافته‌های دنیا باشد. دیوید به کمک تیمی از متخصصان، توانایی‌های خودش را مهار می‌کند و متوجه می‌شود توسط یک انگل مخرب تسخیر شده است. حالا دیوید تنها کسی است که سر راه آمال فاروق با بازی نوید نگهبان (Navid Negahban) قرار دارد تا از دستیابی او به قدرت بی‌نهایت و پایان‌بخش جهان جلوگیری کند.

در این سریال علاوه بر استیونز، ریچل کلر (Rachel Keller)، آبری پلازا (Aubrey Plaza)،‌ بیل اروین (Bill Irwin)، جرمی هریس (Jeremie Harris)، امبر میدتاندر (Amber Midthunder)، کیتی اسلتون (Katie Aselton)، جین اسمارت (Jean Smart)، جامین کلمنت (Jemaine Clement) و هامیش لینکلیتر (Hamish Linklater) حضور دارند.

نوآ هاولی (Noah Hawley) به همراه جان کامرون (John Cameron)، لارن شولر دانر (Lauren Shuler Donner)، سایمون کینبرگ (Simon Kinberg)، جف لوب (Jeph Loeb) و جیم کوری (Jim Chory)، تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. این سریال جدیدترین پروژه‌ای است که هاولی و کامرون در آن با هم همکاری می‌کنند، کسانی که قبلا نیز تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Fargo را برعهده داشته‌اند که موفق به کسب جایزه‌ی امی و گلدن گلوب شد. سریال Legion توسط شبکه‌ی FX و استودیوی مارول تهیه می‌شود.

فصل سوم سریال Legion در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.