یک منبع دیگر ادعا کرد که وقایع فیلم Batman داخل تیمارستان آرکهام خواهد بود

18 September 2016 - 18:00

بحث‌ها و نظرها این روزها در مورد فیلم Batman تکی بن افلک بسیار زیاد است. پس از رد شدن از حواشی و اتفاقات مربوط به حضور شخصیت دث استروک، حال به نظر می‌رسد که زمان مشخص شدن محل روی دادن اتفاقات داستانی این فیلم نیز رسیده است. به تازگی منبع دیگری ادعا کرده است که وقایع داستانی فیلم Batman بن افلک داخل تیمارستان آرکهان (Arkham Aslyum) رخ خواهد داد اما این گونه نیست که همه داستان در این زندان باشد و شبیه به بازی استودیوی راک استدی، یعنی Batman: Arkham Asylum نخواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در ماه جولای گذشته، منبع Batman-on-Film گزارش داد که داستان فیلم Batman تکی بن افلک در تیمارستان آرکهام روایت می‌شود و ذهن بسیاری از طرفداران به سمت بازی سال ۲۰۰۹ استودیوی راک استدی، یعنی Batman: Arkham Asylum رفت. دیروز Umberto “El Mayimbe” Gonzalez، موئسس هالیوود و گزارشگر فیلم، این موضوع را زنده کرد و به دومین منبع تایید کننده آن تبدیل شد. اما نکته این جا است که همه اتفاقات نیز در مرکز نگهداری روانی‌های شهر گاتهام رخ نخواهد داد.

حال، با وجود این قضیه، مشخص نیست که شخصیت دث استروک چگونه در داستان فیلم جای خواهد گرفت. مدارکی وجود دارند که می‌گویند این مزدور ماهر پیش از آن که در فیلم Batman حضور یابد و با شوالیه تاریکی به صورت یک به یک درگیر شود، در فیلم Justice League نمایان خواهد شد. بن افلک پیش از این گفته بود که در فیلم Batman از قصه‌های برخی کامیک‌ بوک‌ها استفاده خواهد شد اما در کل، داستان فیلم تازه و اریجینال است.

هنوز اطلاعات زیادی از Batman بن افلک در دسترس نیست اما این را می‌دانیم که هیجان‌ها نسبت به آن فوق‌العاده است.

منبع: Comicbookmovie

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.