جیمز بج دیل به سریال جنایی Hightown محصول شبکه Starz پیوست

11 January 2019 - 16:00

جیمز بج دیل (James Badge Dale) به سریال درام جنایی Hightown محصول شبکه استارز (Starz) ‌با موضوع مواد مخدر پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیل که بیشتر برای بازی در فیلم‌های ۱۳Hours «سیزده ساعت»، The Departed «رفتگان»، World War Z «جنگ جهانی زد» و Hold the Dark شناخته می‌شود، در این سریال در مقابل مونیکا ریموند (Monica Raymund) بازی خواهد کرد که به تازگی در سریال Chicago Fire حضور داشته است. سریال Hightown توسط ربکا کاتر (Rebecca Cutter)، گری لنون (Gary Lennon) و جری بروک‌هایمر (Jerry Bruckheimer) ساخته می‌شود.

Hightown سریالی درام جنایی در فضای بازار مواد مخدر در دماغه‌ی کاد ایالت ماساچوست است. وقتی یک جسد توسط جکی کوئینونز (ریموند) مامور اداره شیلات نیروی دریایی در ساحل پیدا می‌شود، او تلاش می‌کند حتی با اینکه پلیس‌ها به او اجازه‌ی حضور سر صحنه جرم را نمی‌دهند، این پرونده را حل کند.

دیل نقش کارآگاه ری آبروزو، یک نظامی اهل ماساچوست را بازی می‌کند که به اداره مبارزه با مواد مخدر دماغه‌ی کاد منتقل شده، و چون این جسد متعلق به خبرچین او بوده، به کوئینونز مشکوک می‌شود. آبروزو مصمم است این پرونده را حل کرده و انتقام مرگ خبرچینش را بگیرد.

کاتر نویسندگی و تهیه‌کنندگی Hightown را برعهده دارد. همچنین گری لنون، جری بروک‌هایمر، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman) و کریستی‌ان رید (KristieAnn Reed) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

تولید این سریال از ماه مارس آغاز خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.