پیوستن هنری وینکلر به فیلم پربازیگر The French Dispatch ساخته‌ی وس اندرسون

11 January 2019 - 22:00

هنری وینکلر (Henry Winkler) بازیگر برنده جایزه امی و گلدن گلوب به فیلم The French Dispatch جدیدترین پروژه‌ی وس اندرسون (Wes Anderson) پیوست. فیلمبرداری این فیلم در حال حاضر در فرانسه در حال انجام است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است، اما در شعبه‌ی پاریسی روزنامه‌ای آمریکایی در قرن بیستم روایت شده و سه خط داستانی مختلف دارد.

وینکلر که بیشتر برای بازی در سریال Happy Days «روزهای خوش» شناخته می‌شود به تازگی در سریال‌های Arrested Development «پرورش شکست خورده» و Barry «بری» حضور داشته است. او در این فیلم به بازیگران تقریبا ثابت پروژه‌های اندرسون یعنی تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton)، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand)، آدرین برودی (Adrian Brody)، باب بالابان (Bob Balaban) و بیل مری (Bill Murray) می‌پیوندد. بازیگران جدید این پروژه هم شامل بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و تیموتی شالامی (Timothy Chalamet) هستند.

دیگر بازیگرانی که شایعه شده در این پروژه حضور دارند برد پیت (Brad Pitt)، ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و لیا سیدو (Léa Seydoux) هستند. اگرچه همه‌ی آن‌ها قبلا با اندرسون همکاری داشته‌اند، اما حضور آن‌ها در این پروژه تایید نشده است.

نویسندگی و کارگردانی The French Dispatch برعهده‌ی اندرسون است، و تولید آن انحصارا توسط استیو ریلز میلیاردر انجام می‌شود که معمولا تولید پروژه‌های اندرسون را برعهده دارد. آخرین اثر اندرسون، کمدی استاپ موشن Isle of Dogs «جزیره‌ی سگ‌ها» فعلا در حال تلاش برای حضور در مراسم اسکار است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.