ادی مورفی درباره بازی در نقش ابرقهرمانی صحبت می‌کند

18 September 2016 - 20:00

ادی مورفی (Eddie Murphy)، هنرپیشه با تجربه و کهنه کار هالیوود به تازگی با Mashable در مورد احتمال قرار گرفتن در نقش‌های ابرقهرمانی صحبت کرده است. ادی مورفی حدود ۳۶ سال است که در هالیوود کار می‌کند و سال آینده ۵۶ ساله می‌شود. او تقریبا طعم هر نقشی را چشیده است به غیر از یک نقش و آن نقش ابرقهرمانی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

آیا ادی مورفی را در آینده در نقش‌های ابرقهرمان‌های کتاب‌های کامیک مشاهده خواهیم کرد؟ مورفی توضیح می‌دهد:

من به نوعی برای پرواز کردن با یک شنل پیر شده‌ام، بنابراین علاقه دارم تا روی شخصیتی این چنینی صداگذاری کنم. من در صورتی نقش ابرقهرمانی بازی می‌کنم که آن فیلم خنده دار باشد. ما قسمت‌های خنده داری به فیلم‌های ابرقهرمانی اضافه می‌کنیم و من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم.

به نظر می‌آید مورفی می‌خواهد چیزی مانند لوسیس فاکس (Lucius Fox) در کنار بتمن باشد. تصور کنید که در سه گانه بتمن کریستوفر نولان، مورفی به جای مورگان فریمن (Morgan Freeman) بازی می‌کرد و صحنه‌های کمدی در فیلم به وجود می‌آمد!

مورفی در حالی که در دوران جوانی خود به بازی در نقش رابین نزدیک شده بود و حتی در این سال‌های اخیر شایعه بازی کردن نقش ریدلر توسط او به گوش می‌رسید، اما طوری که صحبت می‌کند، کاملا مشخص است که او دور نقش‌های ابرقهرمانی را خط کشیده است. مورفی ادامه می‌دهد:

من نمی‌خواهم که با یک شنل پرواز کنم و همه را به بالا ببرم و لیزر شیک کنم. آیا به نظر شما این مسخره نیست؟ شما اسم این را چه می‌گذراید؟ من چه کسی می‌توانم باشم؟

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا مورفی در ادامه فعالیت خود در فیلم‌های ابرقهرمانی بازی خواهد کرد یا خیر. به نظر شما نقش‌های مثبت و قهرمانانه به مورفی می‌آید یا نقش‌های منفی و شرور؟

منبع: Comicbookmovie

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.