پیوستن تراویس فیمل بازیگر Vikings به سریال Raised By Wolves از ریدلی اسکات

11 January 2019 - 22:00

تراویس فیمل (Travis Fimmel) بازیگر Vikings «وایکینگ‌ها» به سریال درام علمی تخیلی Raised By Wolves ساخته‌ی ریدلی اسکات (Ridley Scott) محصول شبکه TNT پیوست. این سریال که سفارش ساخت یک فصل کامل از آن داده شده اولین تجربه‌ی کارگردانی اسکات در تلویزیون خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Raised by Wolves درباره‌ی دو ربات است که وظیفه دارند چند بچه‌ی انسان را در یک سیاره‌ی مرموز و بکر بزرگ کنند. وقتی جامعه‌ای از انسان‌ها در شرف از هم‌پاشی به دلیل اختلافات مذهبی است، این ربات‌ها می‌فهمند کنترل اعتقادات انسان‌ها وظیفه‌ای سخت و دشوار است.

این سریال توسط کمپانی اسکات فری پروداکشنز متعلق به اسکات، استودیو T و مدهاوس اینترتینمنت تولید می‌شود و اسکات، آرون گازیکووسکی (Aaron Guzikowski)،‌ دیوید زاکر (David Zucker)، جوردن شیهان (Jordan Sheehan)،‌ آدام کلبرنر (Adam Kolbrenner)، رابین مایسینجر (Robyn Meisinger) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

اسکات یکی از بهترین کارگردان‌های حال حاضر دنیا، کارگردانی فیلم‌هایی مثل The Martian «مریخی»، Thelma & Louise «تلما و لوییس»، Alien «بیگانه»، Black Hawk Down «سقوط شاهین سیاه»، Blade Runner «بلید رانر» و Gladiator «گلادیاتور» را برعهده داشته است. اسکات طی دوران درخشانش جوایز زیادی از جمله امی، جایزه انجمن تهیه‌کنندگان و جایزه انجمن کارگردانان را به دست آورده است.

این پروژه بازگشت دوباره‌ی اسکات به این شبکه است. او در سال ۲۰۰۷ تهیه‌کنندگی اجرایی مینی‌سریال جاسوسی The Company را برای شبکه TNT برعهده داشت. اسکات با این پروژه به کارگردان تحسین‌شده یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkins) می‌پیوندد که تهیه‌کنندگی و کارگردانی مینی‌سریال I Am the Night «من شب هستم» را برعهده داشته است. دیگر سریال‌های این شبکه شامل سریال علمی تخیلی Snowpiercer «برف‌ شکن» و سریال درام Tell Me Your Secrets هستند که قرار است تابستان ۲۰۱۹ پخش شوند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.