نتفلیکس ساخت سریالی براساس رمان Shadow and Bone را سفارش داد

11 January 2019 - 23:00

نتفلیکس ساخت سریالی هشت قسمتی براساس رمان فانتزی Shadow and Bone «سایه و استخوان» از سه‌گانه رمان دنیای گریشا را علاوه بر رمان دیگری در این دنیای فانتزی به نام Six of Crows «شش کلاغ» سفارش داده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ساخت، نویسندگی، تهیه‌کنندگی اجرایی و شورانری این سریال براساس رمان‌هایی نوشته‌ی لی باردوگو (Leigh Bardugo) برعهده‌ی اریک هیزرر (Eric Heisserer) است، که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه‎ی فیلم ترسناک موفق Lights Out «در تاریکی» و فیلم علمی تخیلی Arrival «ورود» شناخته می‌شود. از دیگر آثار هیزرر می‌توان به فیلم پسا آخرالزمانی Bird Box «جعبه پرنده» اشاره کرد که به گفته‌ی نتفلیکس یکی از پربیننده ترین فیلم‌های این سرویس استریم بوده است.

این سریال در دنیای گریشا، داستان و شخصیت‌های رمان‌های Shadow and Bone و Six of Crows را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را وارد دنیایی کرده که توسط تاریکی مطلق به دو قسمت تقسیم شده است. دو قسمتی که در آن‌ها موجوداتی شیطانی انسان‌ها را شکار کرده و آن‌ها را می‌خورند. یک سرباز قدرتی جادویی را کشف می‌کند که ممکن است بتواند این دو قسمت را با هم متحد کند، اما چون نیروهای زیادی علیه او نقشه می‌کشند و جنگی بین فرقه‌ها و اقشار مختلف این دنیا آغاز می‌شود، او باید راهی برای استفاده از قدرتش برای اهدافی عالی استفاده کند.

تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال برعهده‌ی شاون لوی به عنوان بخشی از قراردادش با نتفلیکس است، که شامل سریال علمی تخیلی Stranger Things «چیزهای عجیب» هم می‌شود. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال باردوگو، پویا شهبازیان (Pouya Shahbazian)، دن لواین (Dan Levine)، دن کوهن (Dan Cohen) و جاش بری (Josh Barry) هستند.

رمان‌های دنیای گریشا از زمان انتشارشان در سال ۲۰۱۲ جزو پرفروش ترین رمان‌های دنیا شده‌اند، که ۲.۵ میلیون نسخه از آن‌ها در انگلیس به فروش رفته و به ۳۸ زبان مختلف هم ترجمه شده‌اند. رمان بعدی این دنیا King of Scars «پادشاه زخم‌ها» است که اواخر این ماه منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.