تاریخ پخش سریال خون‌آشامی What We Do In The Shadows مشخص شد

14 January 2019 - 13:00

شبکه FX تیزر جدیدی منتشر کرده که تاریخ پخش سریال کمدی خون‌آشامی جدید این شبکه را مشخص می‌کند. پخش سریال What We Do In The Shadows «در سایه‌ها چکار می‌کنیم» از ماه مارس پیش‌رو آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

What We Do In The Shadows براساس مستند هجوآمیزی به همین نام محصول سال ۲۰۱۴ ساخته شده که داستان گروهی از خون‌آشام‌ها را دنبال می‌کرد که در شهر ولینگتون نیوزلند زندگی می‌کنند و باید کارهای روزمره را انجام داده و با انسان‌ها زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.

آن فیلم به شدت مورد توجه منتقدین قرار گرفت و مخاطبان هم از آن استقبال کردند، و باعث شد تایکا وایتیتی (Taika Waititi) و جماین کلمنت (Jemaine Clement) بیش از پیش در دنیای بازیگری و کارگردانی مطرح شوند. از زمان انتشار آن فیلم صحبت‌هایی درباره ساخت دنباله برای آن وجود داشته که شامل دنباله‌ای درباره‌ی گروهی از گرگینه‌هاست که در آن فیلم دیده شدند و همچنین یک سریال کمدی درباره‌ی پلیس‌هایی که در آن فیلم با وقایع ماوراطبیعی روبرو می‌شدند.

در این سریال که نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن برعهده‌ی وایتیتی و کلمنت است، مت بری (Matt Berry)، کیوان نواک (Kayvan Novak)، ناتیزیا دیمیتریو (Natasia Demetriou) و هاروی گیلن (Harvey Guillen) حضور دارند.

پخش فصل اول ۱۰ قسمتی این سریال از ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.