حق پخش فیلم The Nightingale توسط استودیوی IFC Films خریداری شد

12 January 2019 - 17:00

استودیوی IFC Films حق پخش فیلم تاریخی هیجانی The Nightingale «بلبل» ساخته‌ی جنیفر کنت (Jennifer Kent) نویسنده و کارگردان موفق استرالیایی را خریداری کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم در فضای سال ۱۸۲۵ داستان یک محکوم ایرلندی ۲۱ ساله به نام کلر با بازی اشلینگ فرنچوسی (Aisling Franciosi) را دنبال می‌کند که دوران زندانی بودنش تمام شده اما پس از آزادی هنوز هم مجبور است با ستوان هاوکینز سوء استفاده‌گر با بازی سم کلفلین (Sam Claflin) کنار بیاید. وقتی همسر کلر کار هاوکینز را تلافی می‌کند، هاوکینز و گروهش به طرز بی‌رحمانه‌ای با خانواده‌ی کلر رفتار می‌کنند، که باعث می‌شود او مسیر انتقام را در پیش بگیرد. کلر با کمک یک ردیاب بومی می‌فهمد هاوکینز به طبیعت وحشی تاسمانی فرار کرده است.

The Nightingale دومین تجربه کارگردانی کنت است که قبلا فیلم ترسناک موفق The Babadook «بابادوک» را در سال ۲۰۱۴ ساخته بود، که هم از نظر هنری و هم از نظر تجاری موفقیت زیادی برای استودیوی IFC Films در پی داشت.

لیزا شوارتز، نایب رئیس IFC Films در این باره گفته است:

The Babadook یکی از موفق‌ترین فیلم‌های استودیو بود و خیلی خوشحالیم که می‌توانیم همکاری خود با کنت را ادامه دهیم. او بدون شک یکی از مستعدترین کارگردان‌های حال حاضر است و خیلی مشتاقیم هرچه زودتر فیلم The Nightingale ساخته‌ی او را هم برای مخاطبان به نمایش درآوریم.

The Nightingale که ابتدا در جشنواره فیلم آدلاید استرالیا به نمایش درآمد، با استقبال خوبی از طرف منتقدین روبرو شد. این فیلم هم اکنون در سایت راتن تومیتوز از ۹ نقد نمره‌ی خوب ۷۸٪ را کسب کرده است.

کنت درباره همکاری دوباره با IFC Films گفته است:

استودیوی IFC Films بهترین مکان برای فیلم The Nightingale است. من پس از همکاری با آن‌ها در فیلم The Babadook کاملا به آن‌ها ایمان آوردم، چون آن‌ها خیلی خوب از فیلمساز حمایت کرده و به او احترام می‌گذارند.

اگرچه هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم The Nightingale اعلام نشده، اما این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس که از ۲۴ ژانویه آغاز خواهد شد به نمایش درمی‌آید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.