سام رایمی به تهیه و تولید فیلمی به اقتباس از Behind می‌پردازد

13 January 2019 - 17:00

سام رایمی (Sam Raimi) به علایقش بازمی‌گردد. به گزارش هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، سام رایمی، کارگردان فیلم‌های کلاسیک وحشتناک معروفی مثل The Evil Dead (شیطان مرده) و Drag Me to Hell (مرا به جهنم بکشان)، قرار است با اقتباس از فیلم کوتاه Behind (پشت‌سر)، فیلم بلندی برای لیون‌استیج (Lionstage) تهیه کند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس این گزارش، این فیلم بر اساس همان داستان فیلم‌کوتاه آنجل گومز (Angel Gomez) خواهد بود؛ داستان زن تازه مطلقه‌ای که ناگهان نگران زندگی دختر‌بچه‌اش می‌شود، و این نگرانی پس از این‌که از زبان زن چندش‌آوری در یک مهمانی می‌شنود که کسی دارد او را تعقیب می‌کند، بیشتر عصبانی‌اش می‌کند. از ترس این‌که مبادا دلواپسی‌هایش به واقعیت بدل شوند، این زن هرکاری می‌کند تا بچه‌اش را از شر مصیبتی قریب‌الوقوع حفظ کند.

رایمی از طریق کمپانی تولید خودش: گوست هاوس پیکچرز (Ghost House Pictures)، به همراه رابرت تیپرت (Robert Tapert)، و کمپانی تولید اسکات گلس‌شاد (Scott Glasshod): گراوند کنترل (Ground Control)؛ این فیلم را تهیه و تولید خواهد کرد.

پس از همکاری کمپانی گوست هاوس پیکچرز و لیون‌استیج در تهیه و تولید فیلم‌هایی مثل The Grudge (کینه) و فیلم موفق اخیر Don’t Breathe (نفس نکش)؛ این فیلم جدیدترین همکاری‌شان خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.