پیوستن برایانا هیلدبرند به جان سینا در کمدی خانوادگی Playing With Fire

13 January 2019 - 17:00

برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) ستاره‌ی فیلم Deadpool «ددپول» در کمدی خانوادگی Playing With Fire «بازی با آتش» به جان سینا (John Cena) پیوست. او در این فیلم نقش بزرگترین شخص بین گروهی سه‌نفره از بچه‌ها را بازی می‌کند که در تعطیلات کریسمس، آتش‌نشان‌ها را به دردسر می‌اندازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اندی فیکمن (Andy Fickman) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن (Matt Lieberman) برعهده دارد. فیکمن به تازگی کارگردانی پروژه‌ی کمدی خانوادگی دیگری به نام No Good Nick را برای نتفلیکس برعهده داشته است.

هیلدبرند نقش نگاسونیک تینیج وارهد را در دو فیلم «ددپول» بازی کرد، اما همچنین در فیلم اسلشر کمدی Tragedy Girls و سریال Trinkets محصول نتفلیکس حضور داشته است.

سینا نیز در کمدی‌های زیادی حضور داشته است که از بین آن‌ها می‌توان به Trainwreck «فاجعه»، Daddy’s Home «خونه بابا» و جدیدترین ‌آن‌ها یعنی Blockers «بازدارندگان» در کنار لسلی من (Leslie Mann) و آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz) اشاره کرد. او همچنین در فیلم اکشن Bumblebee «بامبلبی» حضور داشته که ششمین فیلم فرنچایز Transformers «تبدیل شوندگان» است. او همچنین قرار است به زودی در فیلم The Voyage of Doctor Dolittle «سفرهای دکتر دولیتل» با حضور رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) صداپیشگی کند.

مت لیبرمن بازنویسی فیلمنامه‌ی Playing With Fire را براساس فیلمنامه اولیه‌ی دن اون (Dan Ewen) برعهده دارد. این فیلم توسط تاد گارنر (Todd Garner) و شان رابینز (Sean Robins) از کمپانی بروکن رود پروداکشنز تهیه می‌شود و مت داینز (Matt Dines) از طرف کمپانی یونیورسال نظارت بر پروژه را برعهده دارد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.