تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home احتمالا روز ۲۵ دی منتشر می‌شود

13 January 2019 - 17:30

شایعه شده است تریلر موردانتظار فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» قرار است سه‌شنبه ۲۵ دی منتشر شود. این فیلم که دومین همکاری سونی (Sony) با استودیودی مارول (Marvel) با حضور تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی است، پس از موفقیت بالای Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به شدت موردانتظار همه قرار گرفته است، اما نکته‌ی مهم دیگر این است که Spider-Man: Far From Home اولین فیلم دنیای سینمایی مارول (MCU) پس از Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به دلیل جایگاه ویژه‌ی فیلم Spider-Man: Far From Home در MCU، طرفداران به شدت منتظرند ببینند سونی چه برنامه‌ای برای تبلیغ این فیلم دارد. مرد عنکبوتی در حال حاضر یکی از کسانی است که به دلیل بشکن تانوس مرده است، پس وجود یک دنباله برای Homecoming به نوعی این قضیه را لو داد که مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان مرده‌ی MCU دوباره به شکلی زنده خواهند شد. اگرچه طرفداران دوست داشتند سونی این قضیه را در نظر داشته باشد و از مرد عنکبوتی در تبلیغ این فیلم استفاده نکند، اما سونی تاکنون تصاویر زیادی از این فیلم با حضور تام هالند منتشر کرده است. کسانی که تریلر منتشر شده از این فیلم در کامیک‌کان برزیل را دیده‌اند می‌گویند در آن تریلر هیچ اشاره‌ای به بشکن تانوس نشده، اما به هرحال پیتر پارکر از مرگ برگشته است. همچنین طرفداران به شدت مشتاق بودند آن تریلر را ببینند، اما سونی انتشار آن به صورت عمومی را به تاخیر انداخت.

به تازگی سایت SuperBroMovies گزارش داده که سونی قرار است تریلر Spider-Man: Far From Home را سه‌شنبه ۲۵ دی منتشر کند. این خبر فعلا یک شایعه است، پس نباید صددرصد مطمئن باشیم تریلر روز سه‌شنبه منتشر خواهد شد. سونی قبلا هم یکبار تاریخ شایعه شده برای انتشار تریلر این فیلم را بی‌اعتبار کرده، پس ممکن است دوباره هم این کار را بکند تا تریلر را در زمانی که خودش می‌خواهد منتشر کند. اگر چنین اتفاقی نیفتد، امیدواریم سونی یا خود تام هالند به زودی این خبر را تایید کنند.

هر دلیلی که سونی برای این همه تاخیر در انتشار تریلر Spider-Man: Far From Home داشته شاید هم به نفع فیلم باشد. اگر قرار بود سونی در زمان قبلا اعلام شده تریلر این فیلم را منتشر کند، انتشار آن چند روز پس از انتشار تریلر Avengers: Endgame اتفاق می‌افتاد. این کار احتمالا باعث می‌شد تریلر Spider-Man: Far From Home آن بازخورد لازم که سونی در نظر داشت را کسب نکند.

تریلری که بالاخره منتشر خواهد شد ممکن است نگاهی هم به المنتال‌ها (Elementals) داشته باشد، که قرار است نقش منفی فیلم باشند، و همچنین نگاهی به میستریو با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) که در این فیلم با مرد عنکبوتی همکاری می‌کند.

فیلم Spider-Man: Far From Home در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.