امکان ساخت پیش درآمدی بر Mad Max: Fury Road وجود دارد

18 September 2016 - 19:32

یکی از پرفروش‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین فیلم‌های سال گذشته، فیلم جدید جورج میلر یعنی Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» بود که توانست هم در نظر منتقدان و هم نگاه تماشاگران موفق ظاهر شود و بعد از ۳۰ سال از ساخت اولین قسمت آن، موفق به کسب اسکار شود.

با موفقیت این فیلم، جورج میلر به عنوان خالق و کارگردان دنیای Mad Max ساخت دنباله‌هایی از این فیلم را اعلام کرد اما حال به نظر می‌رسد که قرار است دنیای Mad Max گسترده‌تر نیز بشود. شایعات جدید نشان می‌دهند که کمپانی برادران وارنر در نظر دارد که یک پیش‌درآمد از این فیلم را روانه پرده‌ها کند. مشخص نیست که این پیش‌درآمد مربوط به Mad Max اورجینال با بازی مل گیبسون در سال ۱۹۷۹ است یا اینکه این پیش‌درآمد با محوریت نسخه جدید Mad Max یعنی Fury Road با بازی تام هاردی و شارلیز ترون ساخته خواهد شد. با این حال مطمئناً با توجه به موفقیت نسخه اخیر، پیش‌درآمد در ارتباط با نسخه Fury Road است و شایعات نشان می‌دهند که شخصیت اصلی این پیش‌درآمد فیوروسا با بازی درخشان شارلیز ترون است. در کنار این شایعات، روزنامه استرالیایی Herald-Sun اعلام کرده است که پیش‌تولید نسخه بعدی Mad Max یعنی Mad Max: The Wasteland «مکس دیوانه: سرزمین خشک» در مناطق خشک و دورافتاده در حال انجام است. همچنین این منبع ادعا کرده است که پیش‌درآمد این مجموعه نیز با محوریت داستانی شخصیت فیوروسا در حال انجام مراحل پیش‌تولید خود است با این حال نه کمپانی برادران وارنر و نه جورج میلر هیچ صحبتی در رابطه با این پیش‌درآمد نکرده‌اند. البته این احتمال وجود دارد که این پیش‌درآمد به طور مخفیانه در حال فیلم‌برداری باشد درست همانند کاری که جی جی آبرامز برای ساخت دنباله فیلم Cloverfield یعنی ۱۰ Cloverfield Lane انجام داد که نظیر آن در رابطه با فیلم Blair Witch نیز دیده شد.

اگر واقعاً جریان ساخت پیش‌درآمد حقیقت داشته باشد، از آنجایی که میلر سخت درگیر ساخت Mad Max: The Wasteland «مکس دیوانه: سرزمین خشک» است، باید بخشی از تمرکز خود را بر روی پیش‌درآمد بگذارد و از سوی دیگر نام فیلم هم عجیب است. ممکن است که داستان دو شخصیت به طور همزمان و با تقسیم زمان میان آن دو، روایت شود همان‌طور که در Fury Road داستان با ربودن مکس توسط افراد ایمارتون جو و سپس فرار او آغاز شد می‌توان رویکرد مشابه ای را برای شخصیت فیوروسا در نظر گرفت به نحوی که داستان وی چگونگی به قدرت رسیدن جو و استفاده او از همسرانش به عنوان گسترش‌دهنده نسل وی را روایت کند.

این منبع ادعا می‌کند که منطقه خشک Broken Hill که پیش از این قرار بود در نسخه قبلی نیز لوکیشن اصلی فیلم باشد، برای فیلم‌برداری انتخاب‌شده است. هنگام ساخت Fury Road نیز میلر این منطقه را برای فیلم‌برداری مدنظر داشت ولی باران شدید باعث شد این منطقه دارای پوشش سبزی شود و ناچار میلر برای جلوگیری از تأخیر فیلم‌برداری، لوکیشن خود را به بیابان نامیبیا تغییر داد.

Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» فیلمی به کارگردانی جرج میلر و محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا و استرالیا است. Fury Road داستان فردی به نام مکس روکاتانسکی با بازی تام هاردی را روایت می‌کند که در یک دنیای پسا آخرالزمانی که همه چیز به آب بستگی دارد، توسط نیروهای ایمورتان جو دستگیر می‌شود و سپس با همراهی شخصیت فیوروسا با بازی شارلیز ترون دست به فرار می‌زند. فیلم با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری در کل ۳۷۶٫۷ فروخت تا تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سری Mad Max شود. فیلم در Rottentomatoes میانگین عالی ۹۷ و در Metacritic نیز میانگین ۹۰ را دریافت کرده و با کسب نمره ۸٫۱ در IMDB در رتبه ۱۸۳ برترین فیلم‌های تاریخ قرار دارد. Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» در ۱۰ رشته نیز نامزد اسکار شد که در ۶ رشته تدوین صدا، طراحی لباس، صداگذاری، تدوین، چهره‌پردازی و کارگردانی هنری موفق به کسب اسکار شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.