چهار بازیگر به فیلم Black and Blue اضافه شدند

13 January 2019 - 20:00

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، استودیو Screen Gems، درام پلیسی Black and Blue (سیاه و آبی)، چهار بازیگر را به گروه خود اضافه کرده: بو ناپ (Beau Knapp)، فرانک گریلو (Frank Grillo)، رید اسکات (Reid Scott) و تیرس گیبسون (Tyrese Gibson). در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم سیاه و آبی درباره افسر پلیسی به نام هریس در نیو اورلانز است که بطور تصادفی متوجه قتل یک موادفروش توسط چندتا از همکارانش می‌شود، حادثه‌ای که دوربین روی یونیفرم او ضبط کرده بود. وقتی این افسران پلیس موفق نمی‌شوند او را بکشند و فرار می‌کند، شبانه گیر آن‌ها که می‌خواهند فیلم را از بین ببرند، می‌افتد.

سیاه و آبی را دون تیلور (Deon Taylor) با فیلم‌نامه‌ای از پیتر آ. دولینگ (Peter A. Dowling) کارگردانی می‌کند. شان سورنسن (Sean Sorensen) این فیلم را برای Royal Viking Entertainment به همراه Hidden Empire Film Group می‌سازد. روکسان آونت (Roxanne Avent) تهیه‌کننده اجرایی کار است.

ناپ که برای بازی در نقش مکمل در فیلم تریلر علمی‌تخیلی The Signal در سال ۲۰۱۴ و تریلر اکشن Run All Night و درام ورزشی Southpaw مشهور شد، اخیرا در بازسازی تریلر Death Wish و درام جنایی Shots Fired و Seven Seconds ایفای نقش کرده است. وی در گلدن گلوب برای بازی در تریلر جنایی Destroyer با بازی نیکول کیدمن که ۲۵ دسامبر اکران می‌گردد، نامزد دریافت جایزه شد.

اسکات برای بازی در سریال‌های تلویزیونی شناخته شده تا فیلم‌هایش و برای بازی در کمدی اجتماعی My Boys محبوب شد که ۴ فصل از آن ساخته شد و در سریال‌هایی همچون The Big C و The Secret Life of the American Teenager قبل از بازی در کمدی Veep و سریال انیمیشنی Turbo FAST ایفای نقش کرده است. او اخیرا در فیلم Dean بازی کرده و Home Again و Venom را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

گریلو دهه موفقی را پشت سر گذاشته و در فیلم‌هایی همچون تریلر سیاسی Edge of Darkness سال ۲۰۱۰، درام ورزشی Warrior سال ۲۰۱۱ و تریلر The Grey سال ۲۰۱۲ بازی کرد و سرانجام در سال ۲۰۱۴ وارد دنیای سینمایی مارول شد و در Captain America: The Winter Soldier و فرنچایز ترسناک The Purge بازی کرد. وی اخیرا در فیلم بسیار مورد انتظار Avengers: Endgame بازی کرده که ۲۶ آوریل اکران می‌شود و در فیلم علمی‌تخیلی Boss Level و درام Once Upon a Time in Staten Island ایفای نقش کرده است.

گیبسون با بازی در بلاک‌باستر Fast and the Furious (سریع و خشن) اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد و در دو سری اول لایواکشن Transformers ایفای نقش کرد. او در فیلم Baby Boy نیز ظاهر شد که باعث محبوبیت او شد و در سال ۲۰۰۵ در فیلم Four Brothers بازی کرد و بازسازی Death Race سال ۲۰۰۸ و تریلر ترسناک و اکشن Legion در سال ۲۰۱۰ دیگر فیلم‌های او هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.