پیوستن بریدا وول بازیگر سریال Mr. Mercedes به فصل سوم سریال GLOW

13 January 2019 - 22:30

بریدا وول (Breeda Wool) بازیگر سریال UnReal «خیالی» برای حضور در نقشی ثابت به فصل سوم سریال GLOW مخفف «زنان زیبای کشتی‌گیر» محصول نتفلیکس پیوست. وول بیشتر برای بازی در سریال درام جنایی Mr. Mercedes «آقای مرسدس» از روی آثار استفن کینگ (Stephen King) شناخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وول قرار است در این سریال نقش دنیس، یک بازیگر سابق را بازی کند که حالا در لاس‌وگاس به عنوان کاپیتان رقص زندگی می‌کند. او از تمام توانش برای پیشرفت شغلی استفاده می‌کند، و همچنین می‌خواهد نیازهای دخترانش را برطرف کند.

GLOW ساخته شده براساس سریال کوتاه اما دوست‌داشتنی دهه ۸۰، داستان شخصیت خیالی روث وایلدر (با بازی الیسون بری (Alison Brie)) یک بازیگر بیکار در دهه ۸۰ لس آنجلس را نشان می‌دهد که آخرین راه برای ستاره شدن را پیدا می‌کند: پیوستن به مسابقات پرزرق و برق کشتی زنان. او باید در این مسابقات با دبی ایگن (با بازی بتی گیلپین (Betty Gilpin)) مسابقه دهد، یک بازیگر سابق که برای بچه‌دار شدن، بازیگری را ترک کرده، اما وقتی زندگی‌اش آن‌طور که می‌خواست پیش نمی‌رود دوباره وارد عرصه نمایشی می‌شود. رهبری این گروه برعهده‌ی سم سیلویا (با بازی مارک مارون (Marc Maron)) است، یک کارگردان درجه ۲ ناموفق که حالا باید این زنان را در عرصه‌ی کشتی به ستاره‌های درخشانی تبدیل کند.

در سریال GLOW بازیگرانی از جمله الیسون بری (Alison Brie)، بتی گیلپین (Betty Gilpin) و مارک مارون (Marc Maron) حضور دارند. این سریال توسط لیز فلاهیو (Liz Flahive) و کارلی منش (Carly Mensch) ساخته می‌شود. جنجی کوهان (Jenji Kohan) سازنده‌ی سریال Orange Is the New Black «نارنجی مد جدید است» و تارا هرمان (Tara Herrmann) در کنار فلاهیو و منش تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

این سریال به تازگی شش نامزدی جایزه امی کسب کرده که شامل بهترین سریال کمدی می‌شود. تاکنون دو فصل از سریال GLOW پخش شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.