بازگشت جسی ال مارتین به سریال The Flash پس از مرخصی پزشکی

13 January 2019 - 23:00

طرفداران سریال The Flash «فلش» آماده باشید! شخصیت کارآگاه جو وست دوباره پس از اتمام مرخصی پزشکی جسی ال مارتین (Jesse L. Martin) دوباره به این سریال بازمی‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این شخصیت آخرین بار در قسمت چهارم فصل ۵ این سریال حضور داشت و پس از آن طی تعطیلات تابستانی به کمر مارتین آسیب رسید؛ آسیبی که او را مجبور کرد بیشتر سکانس‌هایش را به صورت نشسته فیلمبرداری کند. پس از آن اتفاق، این بازیگر به مرخصی پزشکی رفت. حالا او برگشته است و دوباره در قسمت ۱۵ این فصل دیده خواهد شد.

تاد هلبینگ (Todd Helbing) شورانر سریال درباره عدم حضور مارتین در چند قسمت قبل گفته است:

برای این کار دلیلی وجود دارد و همچنین دلیلی برای آن وجود دارد که چرا جو این چند وقت در سریال حضور نداشته است. در آزمایشگاه‌های استارلبز یک تکنولوژی وجود دارد که باعث شده جو همزمان هم آنجا باشد و هم نباشد.

در سریال The Flash بازیگرانی از جمله گرانت گاستین (Grant Gustin) در نقش بری الن/فلش؛ دانیل پانابیکر (Danielle Panabaker) در نقش کیتلن اسنو؛ کندیس پتن (Candice Patton) در نقش آیریس وست؛ کارلوس والدز (Carlos Valdes) در نقش سیسکو رامون؛ هارتلی ساویر (Hartley Sawyer) در نقش رالف دیبنی؛ جسیکا پارکر کندی (Jessica Parker Kennedy) در نقش نورا وست-الن؛ دانیله نیکولت (Danielle Nicolet) در نقش سیسیل هورتون؛ تام کاوانا (Tom Cavanagh) در نقش دکتر هریسون ولز؛ و جسی ال. مارتین (Jesse L. Martin) در نقش کارآگاه جو وست حضور دارند. همچنین کریس کلاین (Chris Klein) و کیانا مادیرا (Kiana Madeira) در فصل پنجم به گروه بازیگران سریال اضافه شدند.

سریال The Flash براساس کامیک‌های کمپانی دی‌سی (DC) و توسط استودیوهای بونانزا پروداکشنز، برلانتی پروداکشنز و بخش تلویزیونی استودیوی برادران وانر ساخته شده است. گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و تاد هلبینگ (Todd Helbing) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.