بیلی زین نقش مارلون براندو را بازی خواهد کرد

13 January 2019 - 23:30

قرار است بیلی زین (Billy Zane) ستاره‌ی فیلم تایتانیک، نقش مارلون براندو را در فیلم Waltzing With Brando بازی کند. قطعا براندو یکی از بازیگران برجسته تاریخ سینما است اما اغلب یکی از شخصیت‌های جنجالی هالیوود است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

براندو که متولد ۱۹۲۴ است، اولین بار روی صحنه تئاتر نیویورک رفت و خیلی زود وارد صنعت فیلم شد و اولین بار در سال ۱۹۵۱ برای فیلم A Streetcar Named Desire نامزد دریافت جایزه اسکار شد که نقش مشهور خود، استنلی کوالسکی را مجددا ایفا کرده بود. او در سال ۱۹۵۴ اولین اسکار خود را برای درام کلاسیک On the Waterfront دریافت کرد و در سال ۱۹۷۲ برای بازی در The Godfather اسکار گرفت.

طبق گزارش ورایتی، بیلی زین در این فیلم که درباره یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است، نقش براندو را ایفا خواهد کرد. زین نقش این شخصیت را در اوایل سال ۱۹۷۰ بازی می‌کند که تازه با معماری به نام برنارد جاج دوست شده بود که بعد شرح حال خود را نوشت و درباره ارتباطش با براندو گفته بود. این فیلم درباره برنامه این دو نفر برای ساخت اولین بنای دوست‌دار محیط جهان در جزیره تایتیان است. بیل فیشمن (Bill Fishman) این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند که همکاری مجدد وی با زین بعد از فیلم Posse محصول سال ۱۹۹۳ است.

براندو برای فعالیت‌هایش در دهه ۷۰ شناخته شده که زن آمریکایی تبار به اسم ساچین لیتل‌فیثر را به اسکار فرستاد تا جایزه اسکارش برای فیلم پدرخوانده را دریافت کند، حرکتی که قصدش نشان دادن مشکلات مردم بومی بود. دوره زمانی که در فیلم Waltzing With Brando نشان داده خواهد شد، شامل فعالیت هنری وی نیز می‌شود. اواخر دهه ۶۰، براندو باکس‌آفیس را مسموم کرد و استودیوها دیگر نمی‌خواستند با این ستاره کار کنند. فرنسیس فورد کوپولا بود که پارامونت را قانع کرد تا براندو را در نقش دان کورلئونه در فیلم پدرخوانده در اختیار گیرد.

جالب است که ببینیم چگونه بیلی زین چالش‌های بازی در نقش براندو، یکی از شناخته شده‌ترین و ستاره‌های تاریخ هالیوود، را پشت سر می‌گذارد. زین خودش بعد از درخشش در نقش کال هاکلی در فیلم تایتانیک، ستاره شد و شاید این تجربه به او برای بازی در نقش براندو کمک کند. انتظار می‌رود فیلم Waltzing With Brando اواخر سال ۲۰۱۹ جلوی دوربین رود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.