جدیدترین تصویر منتشر شده از اسپین‌آف Hobbs & Shaw

14 January 2019 - 00:00

تصویر جدیدی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs & Shaw منتشر شده که هیجان بزرگترین نمایش تابستانه میان جیسون استاتهام (Jason Statham)، ادریس البا (Idris Elba) و دواین جانسون (Dwayne Johnson) را بالا برده است. در حالیکه سری فیلم‌های سریع و خشن از سال ۲۰۰۱ ساخته و مشهور شده‌اند، بعد از پیوستن جانسون در نقش حقوق‌دانی به اسم لوک هابز در سری پنجم، این فرنچایز جان تازه‌ای گرفت. از آن زمان به بعد، این فرنچایز باکس‌آفیس بهتری داشته و دو فیلم آخر یک میلیارد دلار فروش جهانی داشتند و جانسون ستاره‌ی واقعی آن شد. حالا شخصیت هابز برای خودش اسپین‌آف خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Hobbs & Shaw، همانطور که عنوان فیلم نشان می‌دهد، درباره پیوستن هابز به دکارد شا (جیسون استاتهام) است که خطر جدیدی برای بریکستون (ادریس البا) است. استاتهام از سری ششم به این فرنچایز ملحق شد و ضدقهرمان اصلی سری هفتم بود. شخصیت شا در The Fate of the Furious در سال ۲۰۱۷، پر رنگ‌تر شد و حتی همگام با قهرمانان فیلم برای نجات تلاش کرد. استاتهام و جانسون در آن سری کری‌هایی برای هم خواندند که باعث شد ایده‌ی پشت هابز و شا شکل گیرد.

جانسون، استاتهام و البا به همراه ونسا کربی (Vanessa Kirby) در نقش هیتی، خواهر مامور MI6، ایزا گونزالز (Eiza González) در نقش شخصیت مرموزی به نام مادام ام. و ادی مارسان (Eddie Marsan) در نقش نامشخصی بازیگران این فیلم هستند. راک مثل همیشه طرفداران را از طریق شبکه‌های اجتماعی از روند تولید فیلم باخبر نگه می‌دارد که بیشتر این آپدیت‌ها تصاویر هابز و شا هستند. جدیدترین پست اینستاگرامی او را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید.

راک هیچوقت هیجان فیلم‌هایش را بیخودی بالا نمی‌برد و اینبار به طرفداران قولِ لذت و هیجان مطلق داده که تماشاگر هابز و شا را موقع پایین کشیدن بریکستون یا همان بدترین فرد در تادیخ فرنچایز سریع و خشن، شاهد خواهد بود. البا برای بازی در نقش این تبهکار قراردادی امضا کرد.

انتظار می‌رود این فیلم امسال تابستان عملکرد موفقی در باکس‌آفیس داشته باشد. این اسپین‌آف را کریس مورگان (Chris Morgan) نوشته و دیوید لیچ (David Leitch) کارگردانی می‌کند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.