به دست گرفتن ساخت تریلر The White Room توسط کمپانی امبلین

14 January 2019 - 10:04

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، کمپانی امبلین پارتنرز (Amblin Partners)، با گیر انداختن فیلم‌نامه‌نویس The White Room (اتاق سفید)، برایس مک‌گایر (Bryce McGuire)، به ساخت هرچه سریع‌تر این فیلم به کارگردانی راد بلک‌هرست (Rod Blackhurst) پرداخته است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم The White Room که به عنوان تلاقی دو فیلم Don’t Breathe (نفس نکش) و Hereditary (موروثی) توصیف شده است، یک فلم مهیج زن-محور است که در بازه زمانی یک شب در کوه‌های آدریونداک (Adirondack) آن هم در خارج از فصل سفر و تعطیلات اتفاق می‌افتد. داستان از جایی آغاز می‌شود که یک زن جوان مرموز غیبش می‌زند و یافتن حقیقت پنهان‌شده در پس این غیبت ناگهانی، که احتمالا هم چیزی غیر انسانی مسببش بوده، به یک بیوه زن سنگ‌دل بومی سپرده می‌شود.

ایده ساخت The White Room توسط کمپانی‌های پیکچر (Picture) و آی‌سی‌ای کانتنت (ACE Content) مطرح شد که اتفاقا هردو کمپانی، تهیه و تولید فیلم را نیز بر عهده خواهند داشت. انتخاب گروه بازیگران فیلم هم به زودی شروع خواهد شد. هولی باریو (Holly Bario) و آندرو کالوف (Andrew Calof) هم از طرف کمپانی Amblin ناظر بر پروژه خواهند بود.

در کنار کمپانی الکس هینمن (Alex Heineman) و آندرو رونا (Andrew Rona): کمپانی Picture، ایوان هیس (Evan Hayes) نیز در تهیه‌کنندگی فیلم حضور خواهد داشت. و در کنار کمپانی جاستین باروکاس (Justin Barocas): کمپانی ACE؛ که تهیه‌کننده اجرایی هم هست؛ نوآ لانگ (Noah Lang) نیز در تهیه و تولید فعالیت می‌کند.

کمپانی Picture در حال حاضر در مرحله پسا-تولید فیلم Larry (لری)، برای کمپانی Amblin است، فیلمی وحشتناک که در واقع نسخه بلندتری از فیلمی کوتاه در سال ۲۰۱۷ است که در مورد هیولایی به نام لری‌ست که خود را از طریق تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های موبایل نشان می‌دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.