عکس جدید فیلم BrightBurn تصویری از یک ضد‌ابر-قهرمان ترسناک را نشان می‌دهد

14 January 2019 - 12:07

سونی پیکچرز (Sony Pictures) و اسکرین جمز (Screen Gems)، عکس جدیدی از فیلم ترسناک جدیدشان به نام BrightBurn (برایت‌برن) را منتشر کرده‌اند که جکسون ای. دان (Jackson A. Dun) را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید این عکس‌ را در گالری زیر تماشا کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

توصیف فیلم از این قرار است:
چه اتفاقی می‌افتد اگر بچه‌ای از دنیای دیگری به صورتی غیرعادی به زمین فرود آید، اما به جای این‌که قهرمانی برای بشریت شود، به مراتب شوم‌تر و شرورتر از آب درآید؟ فیلم‌ساز عمقی‌نگر با فیلم‌هایی مثل Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و Slither (خزیدن) درکارنامه کاری خود، این‌بار با BrightBurn، برداشت متضاد و شگف‌انگیزی را از ژانر مهم و اساسی: «ژانر وحشت ابر قهرمانی» ارائه می‌دهد.

فیلم BrightBurn توسط دیوید یاروسکی (David Yarovesky) کارگردانی می‌شود، و فیلم‌نامه‌اش هم توسط مارک گان (Mark Gunn) و بریان گان (Brian Gunn) نوشته می‌شود. الیزابت بنکز (Elizabeth Banks)، در کنار بازیگران دیگری مثل دیوید دنمن (David Denman)، جکسون ای. دان، مت جونز (Matt Jones)، و مردیت هگنر (Meredith Hagner) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. تهیه‌کننده فیلم، جیمز گان (James Gunn) است، و تهیه‌کنندگان اجرایی هم مارک گان، بریان گان، دن کلیفتون (Dan Clifton)، سیمون هت (Simon Hat)، و نیک کراولی (Nic Crawely) هستند.

تمام بودجه فیلم توسط استودیوی اچ کالکتیو (H Collective) تامین شده، که در کنار کمپانی گان: ترول کورت اینترتینمنت (Troll Court Entertainment) در پروسه تولید نیز همکاری کرده است. اسکرین جمز فیلم را در هفته بزرگداشت قربانیان جنگ، در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۹۸)، در آمریکا و بیشتر مناطق بین‌المللی به طور گسترده‌ در سینماها اکران خواهد کرد.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.