اولین تریلر فصل آخر سریال بازی تاج و تخت: تاریخ پخش سریال اعلام شد

14 January 2019 - 13:30

شبکه HBO اولین تریلر فصل هشت سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را منتشر کرده که اولین نگاه بر ویدئویی از فصل آخر سریال محبوب تاریخ شبکه کابلی است. فرضیات زیادی وجود دارند اما چیزی که بطور قطع می‌دانیم این است که فصل هشت فقط ۶ قسمت دارد و این قسمت‌ها بسیار طولانی هستند. کارگردانان این قسمت‌ها عبارتند از: میگول ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) که قسمت‌های Hardhome و Battle of the Bastards و The Winds of Winter را کارگردانی کرده و دیوید ناتر (David Nutter) که قسمت‌ The Rains of Castamere و دو قسمت پایانی فصل پنج، The Dance of Dragons و Mother’s Mercy را ساخته و شورانرهای این سریال، دیوید بنیوف (David Benioff) و دی.بی. وایس (D.B. Weiss) که قبلا یک قسمت، Two Swords، را کارگردانی کردند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

اخیرا تهیه‌کننده اجرایی سریال، بریان کاگمن (Bryan Cogman) اعلام کرده که فصل آخر درباره تمامی این شخصیت‌های درمانده است که در کنار هم با یک دشمن مشترک روبرو می‌شوند و با گذشته‌شان مواجه شده و شخصی می‌شوند که همیشه می‌خواستند در مواجه با مرگ شوند.

فصل آخر سریال، تلخ و شیرین و به شدت احساسی خواهد بود و به داستان اصلی نیز وفادار است. سخت می‌توان گفت چه میزان از سریال در این تیزر به نمایش درآمده و یا اینکه از کدام قسمت سریال است اما نمی‌توان تصور کرد بچه‌های استارک کجا مجسمه‌های خود را بطور غافلگیر کننده‌ای پیدا می‌کنند، تنها یک چیز مشخص است: زمستان طولانی که ند استارک درباره‌اش در قسمت اول هشدار داده بود، سرانجام به پشت دیوارهای وینترفل رسیده است. این تریلر کوتاه از نظر نمایش بچه‌های استارک که زنده مانده‌اند و قادر به راه رفتن و شنیدن صدای ارواح گذشته‌ که در گوششان زمزمه می‌کنند، صداهای ند، کتلین و لیانا، هستند، کنار هم و بعد از مدت‌ها بسیار هیجانی است. این پَر یخ‌زده همه چیز را ترسناک‌تر کرده است.

فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت از ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین ۹۸) روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • akbarof says:

    برا اینکه تریلر کیف بده و هایپ بشم گذاشتم شب ببینمش
    چراغارو خاموش کردم هدفونو زدم نگاه کردم بعد ضایع شدم چون تیزری بیش نبود