باکس‌آفیس هفته: The Upside صدرنشینی را از آکوامن گرفت

14 January 2019 - 14:00

فیلم The Upside فراتر از آنچه تصور می‌شد پیش رفت و صدر باکس‌آفیس این هفته را از آن خود کرد و توانست آکوامن را بعد از ۴ هفته صدرنشینی، پشت سر بگذارد. فیلم آکوامن، تاکنون یک میلیارد دلار فروش جهانی داشته است و در اکران‌های گسترده و جدید این هفته، A Dog’s Way Home فراتر از انتظار ظاهر شد درحالیکه تریلر علمی‌تخیلی استودیو اینترتینمنت، Replicas نتوانست جایی در میان ۱۰ فیلم پرفروش هفته داشته‌ باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم استودیو STXFilms، یعنی The Upside، این آخر هفته ۱۹.۵۹ میلیون دلار فروخت که فراتر از تصورات ظاهر شد.‌ این بازسازی فیلم فرانسوی مشهور The Intouchables، ستارگانی همچون کوین هارت (Kevin Hart) و بریان کرانستون (Bryan Cranston) را در اختیار دارد و با اینکه نمرات فیلم با نمرات آخر هفته میکس شده‌اند، بنظر می‌رسد مخاطبین روز افتتاحیه از فیلم لذت برده‌اند.

تماشاگران The Upside در روز افتتاحیه، ۵۹ درصد خانم و ۷۴ درصد آقا بودند که ۲۵ سال یا بیشتر داشتند. این فیلم محدود به رده سنی خاصی بود اما استودیو و کارگردان آن، نیل برگر (Neil Burger) و سازندگان فیلم آن را مناسب برای رده سنی ۱۳ سال به بالا در نظر گرفتند تا طیف وسیعی از مخاطبین فیلم را تماشا کنند. این اولین فیلم STX است که آغاز پرفروشی داشته است.

در رده دوم آکوامن‌ قرار دارد که می‌خواست چهارمین هفته‌ی صدرنشینی‌اش را پشت سر بگذارد اما آخر هفته فروش داخلی ۱۷.۲۶ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ۲۷.۹ میلیون دلار داشت که در مجموع ۱.۰۲ میلیارد فروخته است. این فیلم تاکنون ۲۸۷.۸ میلیون دلار فروش داخلی داشته که بازار چین در بخش بازار بین‌المللی با ۲۸۷.۳ میلیون دلار، بیشترین فروش را از آن خود کرده است. این فیلم ۸ فوریه در ژاپن اکران خواهد شد. آکوامن اولین فیلم دنیای گسترده دی‌سی است که فروش جهانی یک میلیارد دلار داشته و دومین فیلم بزرگ اقتباسی کمیک دی‌سی بعد از The Dark Knight Rises است.

سونی رده‌های سوم تا پنجم را از آن خود کرده، جایی که A Dog’s Way Home افتتاحیه ۱۱.۳ میلیون دلاری در ۳۰۹۰ سینما داشته است. این اقتباس رمان دابیلو بروس کامرون (W. Bruce Cameron) در روز افتتاحیه امتیاز A- از مخاطبین دریافت کرد که ۵۲ درصد خانم و ۵۱ درصد آقای ۲۵ ساله و بیشتر به تماشای آن نشسته بودند.

فیلم‌های هفته آینده

آخر هفته آتی، استودیو یونیورسال فیلم Glass ساخته‌ی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) که دنباله‌ای بر فیلم‌های Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم موفق Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ را اکران می‌کند. این فیلم در تقریبا ۳۵۰۰ سینما روی پرده می‌رود.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول فروش هفتگی فیلم‌ها را در قسمت زیر مشاهده کنید:

منبع: BoxOfficeMojo

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.