تولید ریبوت لاک‌پشت‌های نینجا اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود

15 January 2019 - 00:00

اندرو فورم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) تهیه‌کنندگان کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) در مصاحبه‌ای تایید کردند این کمپانی همچنان قصد ساخت ریبوت جدیدی از Teenage Mutant Ninja Turtles «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته» را دارد و تولید این فیلم احتمالا اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ اعلام شد اندرو داج (Andrew Dodge) نویسنده‌ی فیلم Bad Words «کلمات بد» برای نوشتن فیلمنامه‌ی ریبوت جدید این فرنچایز انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فرنچایز درباره‌ی چهار لاکپشت انسان‌نما است که توسط یک آزمایش شیمیایی، جهش‌یافته می‌شوند. این چهار لاکپشت براساس نام چهار هنرمند دوران رنسانس یعنی لئوناردو، رافائل، دوناتلو و مایکل انجلو نامگذاری شده‌اند و با استفاده از مهارت‌های نینجایی خود که از استادشان یعنی موشی به نام اسپلینتر یاد گرفته‌اند از نیویورک محافظت می‌کنند.

پارامونت پس از یک سری فیلم لایو اکشن در دهه ۹۰ میلادی و یک سریال انیمیشنی محبوب در سال ۲۰۱۲، این فرنچایز را با لاکپشت‌هایی کامپیوتری به جای استفاده از لباس لاکپشتی واقعی ریبوت کرد. اگرچه آن فیلم از نظر منتقدین اصلا خوب نبود، اما در باکس‌آفیس بسیار موفق بود و با بودجه‎ای ۱۲۵ میلیون دلاری به فروش ۵۰۰ میلیون دلاری دست یافت. این موفقیت باعث شد دنباله‌ای برای آن فیلم ساخته شود که البته به موفقیت فیلم اول در باکس‌آفیس نرسید، اما نقدهای بهتری از طرف منتقدین دریافت کرد.

البته به دلیل فروش کمتر فیلم دوم، آینده‌ی این فرنچایز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و اندرو فورم تهیه‌کننده در ماه اکتبر ۲۰۱۶ گفته بود هیچ برنامه‌ای برای ادامه‌ی آن فرنچایز ندارند، اما پس از انتصاب جیم جیاناپولوس (Jim Gianapulos) به عنوان رئیس شرکت پارامونت، برنامه‌های جدیدی برای ادامه‌ی این فرنچایز اعلام شد که ریبوت این فرنچایز مهم‌ترین آن‌ها است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.