تریلر و پوستر فیلم جنایی Little Woods با بازی تسا تامپسون و لیلی جیمز منتشر شد

15 January 2019 - 12:00

استودیوی نئون (Neon) تریلر رسمی و پوستر فیلم درام جنایی Little Woods با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) بازیگر فیلم‌های Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» و Men in Black: International «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» و لیلی جیمز (Lily James) بازیگر فیلم Baby Driver «بیبی راننده» را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Little Woods اولی (با بازی تامپسون) آخرین روزهای عفو مشروطش پس از دستگیر شدن به دلیل تجویز غیرقانونی دارو را می‌گذراند. اما وقتی مادرش می‌میرد، او وارد زندگی خواهر دورافتاده‌اش (با بازی جیمز) می‌شود، که مشکلات خاص خودش شامل بارداری بدون برنامه و همسر سابق بی‌مسئولیتش را دارد. این دو متوجه می‌شوند فقط یک هفته برای پرداخت اقساط خانه‌ی مادرشان فرصت دارند یا دولت آن را تصرف می‌کند. با هجوم قبوض و افزایش فشار مالی، اولی فقط یک راه جلوی خودش می‌بیند: بازگشت به همان روش زندگی که فکر می‌کرد دیگر به آن برنمی‌گردد.

Little Woods فیلم مهیجی آموزنده و تاثیرگذار درباره‌ی دو خواهر است که مجبور به کارهای افراطی می‌شوند. در این فیلم به کارگردانی نیا داکوستا (Nia DaCosta) بازیگرانی از جمله لوک کربی (Luke Kirby)، جیمز بج دیل (James Badge Dale) و لنس ریدیک (Lance Reddick) حضور دارند.

فیلم Little Woods در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.