انتخاب میشل یئو برای بازی در اسپین‌آف سریال Star Trek

15 January 2019 - 13:00

سرویس استریم CBS All Access اعلام کرد در حال ساخت سریال اسپین‌آف جدیدی برای Star Trek «پیشتازان فضا» است، که به چهارمین سریال این فرنچایز تبدیل خواهد شد. میشل یئو (Michelle Yeoh) بازیگر سریال Star Trek: Discovery «پیشتازان فضا: دیسکاوری» برای بازی در نقش اصلی این سریال جدید انتخاب شده که داستان شخصیت او فیلیپا جورجیو و جایگاهش به عنوان عضوی از بخش ۳۱ ماموریت‌های ویژه‌ی استارفلیت را دنبال می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال برعهده‌ی الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) است و بو یئون کیم (Bo Yeon Kim) و اریکا لیپولدت (Erika Lippoldt) شورانرهای آن هستند. کورتزمن در این باره گفته است:

میشل در نقش خودش عالی و بالاتر از حد انتظارات ظاهر شده و دهه‌هاست از حضور او بهره‌مند هستیم. به عنوان یک انسان او را ستایش می‌کنم. به عنوان یک بازیگر به او احترام می‌گذارم. اریکا و بو فوق‌العاده هستند، نویسندگانی عالی که دیدگاه تازه‌ای به فرنچایز Star Trek آورده‌اند، و همگی خیلی خوشحالیم از اینکه قرار است فصل جدیدی در زندگی کاپیتان فیلیپا جورجیو را نمایش دهیم.

یئو اولین بار در سریال Star Trek: Discovery محصول CBS All Access به بینندگان معرفی شد، که به شدت مورد توجه منتقدین و مخاطبان قرار گرفت و به یکی از پرمخاطب‌ترین محصولات این سرویس استریم تبدیل شد. اگرچه شخصیت او در همان اوایل سریال کشته شد، اما توسط دنیای آینه‌ای دوباره برگشت و به نقش ثابتی در سریال تبدیل شد. او در فصل دوم این سریال هم دیده خواهد شد که ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) پخش می‌شود.

یئو در بیانیه‌ای گفته است:

من خیلی هیجان‌زده‌ام که می‌توانم این داستان‌های غنی Star Trek را دوباره روایت کنم. حضور به عنوان بخشی از این دنیا و مخصوصا در نقش این شخصیت برای من خیلی لذت‌بخش بوده است. خیلی مشتاقم ببینم سرنوشت این شخصیت چه می‌شود – قطعا امیدوارم او به جاهایی برسد که هیچ زنی تاکنون نرسیده است.

این سریال بدون نام، یکی از سه سریال در حال تولید این فرنچایز است، که اولین آن‌ها درباره‌ی شخصیت ژان لوک پیکارد با بازی پاتریک استوارت (Patrick Stewart) است، و همچنین یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه ساخته‌ی مایک مک‌ماهان (Mike McMahan) تهیه‌کننده‌ی سریال محبوب Rick and Morty «ریک و مورتی» که تمرکزش روی سفینه‎های غیرمهم استارفلیت است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.