ری رومانو و مارک داپلس در Peddleton و انتشار تریلر آن

15 January 2019 - 14:00

نتفلیکس، کی‌آرت و تریلر رسمی کمدی-درام جدیدشان به نام Peddleton (پدلتون)، با بازی ری رومانو (Ray Romano) و مارک داپلس (Mark Duplass) را منتشر کرده است. شما می‌توانید ویدئوی این تریلر و هم‌چنین کی‌آرت و عکس‌های جدید را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم Peddleton، دوستی باورنکردنی میان دو همسایه متفاوت (رومانو و داپلس) ناگهان به سفری عاطفی تبدیل می‌شود وقتی که همسایه جوان‌تر به ابتلا به یک نوع سرطان لاعلاج تشخیص داده می‌شود.

فیلم Peddleton را الکس لهمن (Alex Lehman) کارگردانی کرده، که هم‌چنین فیلم‌نامه را نیز به همراه داپلس نوشته است. تهیه‌کنندگان فیلم، مل اسلین (Mel Eslyn)، آلنا کاریترز (Alana Carithers)، و سین بردلی (Sean Bradley) هستند. و تهیه‌کنندگان اجرایی هم داپلس، رومانو، و جی داپلس (Jay Duplass) هستند.

رومانو را بیشتر به خاطر ایفای نقشش در سریال کمدی Everybody Loves Raymond (همه عاشق ریموند هستند)، که نامزدی دو جایزه گلدن گلوب و دریافت جایزه امی به عنوان بهترین بازیگر مرد نقش اول را برایش به ارمغان آورد، میشناسند. از جمله کارهای تلویزیونی و سینمایی وی می‌توان به The Big Sick (بیمار بزرگ)، فرنچایز Ice Age (عصر یخبندان)، Men of a Certain Age (مرادن یک عصر خاص)، Parenthood (خانوادگی)، و Get Shorty (کوتوله را بگیر) اشاره کرد. و از جمله پروژه‌های بعدیش می‌توان از The Irishman (مرد ایرلندی) و Bad Education (تربیت بد) نام برد که در کنار بازیگرانی مثل هاگ جکمن (Hugh Jackman)، آلیسون جینی (Allison Janney)، و الکس ولف (Alex Wolff) هنرنمایی کرده است.

داپلس، برنده جایزه امی، را هم بیشتر به خاطر ایفای نقش پت اکارت (Pet Eckhart) در فیلم The League (لیگ) می‌شناسند. او در پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی دیگری از جمله کمدی- درام Safety Not Guaranteed (تضمینی برای امنیت نیست)، Zero Dark Thirty (سی دقیقه بامداد)، Creep (خزش)، Wedlock (ودلاک)، The Lazarus Effect (تأثیر لازاروس)، Togetherness (اتحاد)، The Mindy Project (پروژه ذهنی)، و Goliath (جالوت) هم حضور داشته است. به علاوه قرار است در آینده در کنار بازیگرانی مثل مارگات رابی (Margot Robbie)، الیس ایو (Alice Eve)، و نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، در درام مستند روگر آیلز (Roger Ailes) ایفای نقش کند.

فیلم Peddleton در سراسر دنیا در ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.